וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנגפורד: "עד הטופ-16 כבר אהיה בשיא הכושר"

19.12.2011 / 10:22

המוטיבציה החדשה, ההצטרפות של מאלט, העמדה הטבעית ותיאו פפאלוקאס. מכבי ת"א שוב ניצחה, וקית לנגפורד אופטימי

מכבי תל אביב צלחה אמש (ראשון) את משחקה השלישי בארבעה ימים, כשניצחה את מ.כ הגבעה 79:89 ויצאה בשלום מעוד מרתון לא פשוט. תיאו פפאלוקאס, שלא שיחק אמש, שוב היה בין הראשונים לעזוב את ההיכל, כשהוא חומק מהיציאה האחורית. עם זאת, למרות ריבוי המשחקים, יתר שחקני הקבוצה העדיפו להישאר יחדיו כשעה ארוכה אחרי סיום המשחק, כשקולות שמחה בוקעים מחדר ההלבשה.

למרות שנקלעו לפיגור במהלך המחצית השניה, קית' לנגפורד נשמע מרוצה מהתצוגה אמש ואף החמיא לקבוצה. "אני חושב ששיחקנו טוב מול הגבעה", סבור לנגפורד, "כולם שיחקו חזק וכולם רצו להמשיך את המומנטום. ריצ'ארד שיחק מצוין, ואני שמח שניצחנו את שלושת המשחקים הצפופים של הימים האחרונים. הגבעה היא קבוצה טובה, והניצחון מולה מעניק לנו המשך מומנטום שאני מקווה שימשיך וייכנס גם למשחק הבא, ביום חמישי ביורוליג".

האמריקאי סבור כי הניצחונות האחרונים הושגו בזכות האינטנסיביות אותה מציגה הקבוצה. "במשחקים כאלה הדבר הכי חשוב זה לשמור על רמה של אנרגיה גבוהה. חייבים לבוא למשחקים האלה מפוקסים ולא לשכוח לרגע שכל מעמד הוא מחייב", מדגיש לנגפורד. "אנחנו צריכים לשחק ביחד, ובאופן אישי אני רק שמח לעזור לקבוצה בהתקפה ובהגנה ודברים נראים טוב יותר".

לדבריו, הקבוצה שבה לנצח בזכות שילוב של כמה גורמים. "אני חושב שאיך שנראינו בשלושת המשחקים האחרונים זה קומבינציה של כמה דברים: קודם כל העובדה שהיינו בארץ לאורך עשרה ימים ברציפות עזרה לנו מאוד. היינו גם אחרי כמה הפסדים לא נעימים, וזה גרם לנו לחשוב מחדש ולעשות כל מיני שינויים נדרשים, וזה החדיר בנו מוטיבציה. ודבר חשוב נוסף: התאמנו סוף סוף כפי שצריך וזה משהו שאנחנו זקוקים לו. ככה זה בעונה עמוסה כל כך של משחקי כדורסל, יש תקופה טובה ואז יכולה להיות ירידה מסוימת, שהיא גם דבר טבעי. יכול להיות שיהיו לנו עוד ירידות כאלו העונה, אבל כרגע אנחנו שוב נמצאים בעלייה ואני מקווה שנמשיך להיראות טוב כמו שאנחנו רוצים".

לנגפורד לא שכח להחמיא לפפאלוקאס, שהצטיין במשחק הליגה האדריאטית שלשום. "פפאלוקאס תמיד מחפש למסור את הכדור לאיש הנכון במקום הנכון", אמר האמריקאי, "הוא שחקן ענק, הוא תמיד יכול להיכנס לקצב כי הוא שחקן מאוד מוכשר ועם הרבה ניסיון במעמדים הכי גדולים שיש. כאשר בחור כזה משחק והוא טוב, כולם נראים טוב יותר לידו".

"פעם ראשונה שאני שומע שמאלט מצטרף"

אחרי המשחק מול שלרואה ביורוליג, ראשי מכבי תל אביב צפויים להיפגש עם הנהלת המועדון הבלגי ונציגיו של דמונד מאלט, המועמד העיקרי לחיזוק בעמדת הרכז במקומו של ג'ורדן פארמר. לא מן הנמנע שכבר בשבוע הבא ינחת השחקן בישראל. גורם המעורה בפרטים כבר אמר לוואלה! ספורט כי "הצדדים על סף סיכום".

לנגפורד התייחס לאפשרות שמאלט יצטרף: "זו פעם ראשונה שאני שומע על כך שמאלט עשוי להצטרף לקבוצה. אם זה אכן נכון, אז אני מניח שלקבוצה יש את האינטרס לעשות מה שטוב לה. אנחנו צריכים לקבל כל החלטה שמתקבלת, כי אנחנו חלק ממועדון. אין לי בעיה לעשות כל מה שמבקשים ממני על הפרקט ולשחק בכל עמדה שידרשו ממני, וברור שאני ארגיש נוח יותר לשחק בעמדה הטבעית שלי, אבל שוב, באמת שאני מוכן ומזומן לכל מה שמבקשים ממני".

לנגפורד סיפר על הקשיים אותם חווה בחימקי, הקבוצה הרוסית שבה שיחק בעבר, וקורת הרוח אותה הוא חש לשחק במכבי תל אביב. "קשה לשחק במקום מסוים, ותמיד להיות מאה אחוז כמו שמצפים ממך", מרגיש לנגפורד, "באמצע החורף היה קשה מאוד לשחק שם. אני מודה שלא תמיד הייתי הבחור הכי טוב שיכול להיות שם, אבל בסופו של דבר זה הסתכם בביזנס, כי אני בחור טוב. אם אני עובד קשה וטוב לי במקום מסוים - כפי שטוב לי במכבי - אז אני שמח לתת את כל מה שיש לי ולעבוד קשה למען המקום שבו אני נמצא".

עם זאת, הגארד מדגיש כי טרם שב לכושר מלא: "אני עדיין מרגיש שאני לא אני במאה אחוז. אני עדיין עובד בחדר הכושר כל יום במטרה להיכנס לכושר הכי טוב שיש. זה תהליך, ואני מקווה שכאשר הטופ 16 יגיע אני כבר אהיה עצמי לגמרי".

מכבי תל אביב חזרה מפיגור של 11 נקודות ל-79:89 על מ.כ הבקעה

דיוויד בלאט מרוצה: ”טל בורשטיין יקבל יותר ויותר דקות”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully