וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי נתניה: "הקהל צריך לכבד את אלישע"

שחקני הירוקים מקווים שהקהל לא יקרא בשמו של עטר במשחק החשוב (ב', 20:50, ער' 1). דבאלישווילי על הספסל, סבע יפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הצהובים השיגו שלושה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים בקרית אליעזר, ואת זה לא עשו הרבה קבוצות.

* האם ידעתם שיניב קטן מעולם לא כבש שער מול מכבי נתניה בקרית אליעזר? ברזומה שלו שלושער מול נתניה במפגש שנערך בקופסה ב-2002 (חיפה ניצחה 6:2, סביליה, באדיר ופראליה השלימו).

* ניר דוידוביץ' חגג אתמול 35 חורפים והוא זקן השוערים שיפרשו ממכבי חיפה. את המשחק הוא יפתח על הספסל.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

הביקורת על ההגנה במחזורים האחרונים לא גרמה לאלישע לוי לערוך שינוי בחלק האחורי שלו, למעט שינוי כפוי בעקבות פציעתו של אייל משומר. עלי עוסמאן, יוריצה בוליאט, סארי פלאח וטאלב טוואטחה יפתחו מאחור, אבל המאמן החליט לחזק את הקישור האחורי ביחס למשחק מול שאלקה. תמיר כהן שוחרר מההכנות בשל אזכרת אביו שתיערך היום, ומי שתורגלו בהרכב הם סיידו יאיא וגוסטבו בוקולי. שחקנים בקבוצה סבורים כי בניגוד לתבוסה מול הגרמנים, יהיה נכון יותר לעלות עם שני קשרים אחוריים, ללא קשר לאייל גולסה שהיה עסוק גם במשימות התקפיות, ועם חלוץ בודד. אחד השחקנים הוסיף: "אנחנו חייבים לחשוב מחר על הגנה. זה ייתן ביטחון גם לשחקני ההתקפה".

ההגעה של ראובן עטר לקרית אליעזר הפכה לנושא שיחה בקרב השחקנים. כזכור, אחד מהם אמר אתמול: "האוהדים צריכים לדעת לכבד את אלישע, ולשמור את הרגשות שיש להם כלפי עטר. יהיה להם הרבה זמן להוקיר לו תודה על מה שתרם למועדון". חן עזריאל לא ייכלל בסגל. אלון תורג'מן ימתין להזדמנות על הספסל. מוחמד גדיר שוב לא נכלל בסגל. במועדון הכחישו היום את מועמדותו של המאמן הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ'.

מאחר שיציע ג' ייסגר, ישתנו סידורי הישיבה באיצטדיון: בעלי המנויים ליציעים 12/11 יושבים ביציע 8-6. מנויים ליציע 13 נכנסים ליציע 2. אוהדי נתניה יישבו ביציע 14/13, ולא ב-5 ב'.

מכבי נתניה:

באימון המסכם לקראת המשחק הראה ראובן עטר לשחקניו קטעי וידאו ממשחקיה האחרונים של חיפה, שם דגש אך ורק על הצדדים החזקים של הירוקים, ואמר "גם כשהם לא טובים עדיין יש להם את החומר ההתקפי הטוב בארץ. קטן, עמאשה, גולסה, ורד, כל אחד במהלך אחד יכול לייצר מצב וצריך לשים עליהם עין לא משנה מי נמצא לידם". בנוסף לכך, עטר דיבר על האפשרות שחיפה תעלה עם שני חלוצים והזהיר את הבלמים להיות ערוכים לכך.

הבשורה הטובה הגיעה מכיוון אחמד סבע. חלוץ הקבוצה החלים ויפתח בהרכב של נתניה. כזכור, סבע ספג אתמול מכה חזקה מאוד בעצם השוקית ונלקח לצילום בבית החולים שם אובחן כי השחקן זקוק למנוחה של יום או יומיים. החלוץ יעבור מבחן כשירות לפני הפתיחה, ובקבוצה החמיאו לו על ההתאוששות המהירה: "שחקן אחר היה שבוע בבית, אבל אחמד חזק ומתאושש תוך יום".

מי שעשוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב הוא הבלם הצעיר עידו לוי, שעלה בשבוע שעבר בהרכב במקומו של ליאוניד קרופניק. עטר לא תירגל היום את ההרכב שיפתח ובחלק הקדמי ייתכנו מספר שינויים כולל האפשרות שסבע יפתח על הספסל.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה : אייל גולסה

המסע בליגת האלופות סימן את גולסה כמי שמסוגל להיכנס בתוך זמן קצר לנעליים של ליאור רפאלוב. השער בגנק והיכולת שהציג מול מכבי תל אביב בבלומפילד, העמיסו עליו עוד ועוד אחריות. אבל מאז היכולת של הקבוצה נעצרה, הגולים לא הגיעו, המאמן תרגל אותו בהפוגות בקישור האחורי ובכנפיים, ומכבי חיפה נראית הרבה פחות טוב בלעדיו. חיפה זקוקה העונה נואשות למנהיג נוסף פרט ליניב קטן. איך אמר הקשר השבוע? "ארבע שנים אני בחיפה, ולא זוכר תקופה כזאת". הגיע הזמן שיוציא את הקבוצה מהבוץ.

מכבי נתניה: אמיר אדרי

עקב האוריינטציה ההתקפית של ראובן עטר, יריבותיה של נתניה מגיעות ללא מעט מצבים, והשוער המושאל ממכבי חיפה יקבל הרבה הזדמנויות להוכיח ליעקב שחר שהוא ראוי לחזור ולהשתייך לסגל המועדון בעתיד הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; עלי עוסמאן, יוריצה בוליאט, סארי פלאח, טאלב טואטחה; סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד; ויאם עמאשה.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, עמרי בן הרוש, עידו לוי (ליאוניד קרופניק), טיבארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, פיראס מוגרבי, ניר נחום, מוחמד כליבאת, אחמד סבע.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully