וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרוד משיח: "אני חייב להישאר מפוכח"

18.12.2011 / 11:47

גולש הרוח שזכה במדליית הארד באליפות העולם בפרת' חוגג אל תוך הלילה, אבל מתכוון לחזור ולהתכונן לאליפות נוספת

בבוקר שיוט המדליות באליפות העולם בפרת' נמרוד משיח נראה קרוב למה שיכל להסתיים באכזבה גדולה באליפות העולם. האליפות שבימיה הראשונים הוא עוד הוביל ונראה בדרך לזכייה במדליית הזהב, ובסופו של דבר חגג את מדליית הארד. משיח תיאר בשיחה עם וואלה! ספורט את מהלך היום הזה ואמר: "זה היה יום מאוד קריטי בקריירה שלי. הייתי צריך להשאיר את כל הבאסה של היומיים האחרונים מאחור ולהתרכז בשיוט המדליות, הצלחתי להבין שנשאר לי על מה להתחרות".

המטרה של משיח הייתה למעשה להקדים את פרמיסלב מיארצ'ינסקי הפולני, אחד הגולשים הוותיקים והבכירים בעולם שדורג שלישי לפני שיוט המדליות, בכל מצב אחר הוא היה מאבד את המקום על הפודיום. "זה היה שיוט מאוד טקטי מול הגולש המנוסה ביותר שהיה בצי".

על ההצלחה הגדולה שלו באליפויות העולם שכוללת שלוש מדליות בשלוש אליפויות רצופות אמר משיח שמדובר בנתון שקצת קשה לו לעכל: "כל סוגיית הזמן הפכה למשהו הזוי מבחינתי, אני כבר לא יודע מה זה חודש ומתי עוברת עוד שנה, אבל ברור לי שאני חייב להישאר מפוכח כי בעוד חודשיים כבר יש אליפות עולם נוספת וצריך לעשות את ההכנה".

נמרוד משיח יישאר ביומיים הקרובים באוסטרליה, ולאחר מכן יחזור לארץ. בזכות ההישג שלו באליפות העולם בפרת' הוא יזכה למענק של 50 אלף שקלים מהוועד האולימפי בעוד שמאמנו גל פרידמן יקבל מחצית מהסכום.

גור שטיינברג, המנהל המקצועי של איגוד השייט, סיכם את הופעתו של נמרוד משיח בפרת' ואמר: "השיוט האחרון שלו היה מצוין, זה היה שיוט שהתנהל בדיוק לפי ההוראות של גל פרידמן". על היכולת של משיח לאורך כל התחרות אמר שטיינברג: "הוא עשה הכנה מצויינת, והיכולת הפיזית-טכנית שלו הייתה מעולה. הוא פתח מצויין, אבל דווקא לקראת סוף התחרות הייתה גישה הגנתית שגרמה לו לרדת בדירוג. באחד הימים היה קשר גם לתנאי מזג האוויר, אבל בסך הכל הייתה איזו החמצה של היכולות שלו. בשיוט האחרון הוא וגל פרידמן החליטו לחזור לגישה התקפית וזה עבד".

על הופעתו של שחר צוברי, שסיים במקום ה-17 אמר שטיינברג: "קודם כל אני רוצה לציין שביום הלפני אחרון היו לשחר צוברי שתי הזדמנויות לפגוע בסיכוייו של נמרוד משיח למדליה והוא לא עשה את זה, כך שאני מקווה שמבחינת שני הגולשים כבר פתרנו את מה שקרה לפני האליפות. לגבי צוברי, אני חושב שהוא ביזבז חודש מההכנה שלו אחרי אליפות אירופה (סיפור הערעור נגד משיח, ד.ב). הוא התחיל את ההכנה המשמעותית שלו רק בחודש האחרון באוסטרליה ולדעתי זה די פגע בו. אני סומך עליו ועל מאמנו רפא בלילוס שיעשו הכנה טובה לקראת התחרות השלישית בסדרה".

שטיינברג סיכם את ההופעה של המשלחת הישראלית שכללה גם מקום 4 של צמדי מפרשיות ה-470 לגברים ולנשים: "הייתי חותם על התוצאות האלו במשחקים האולימפיים. אני מכריזים כבר שנתיים על מטרה שהיא להיות מועמדים למדליה בארבעת הדגמים המובילים שלנו, ובתחרות הזאת איגוד השייט הצליח בצורה חסרת תקדים".

נמרוד משיח זכה במדליית הארד באליפות העולם

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully