וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר נוסבאום: "האווירה בחדר ההלבשה זה הסוד שלנו"

18.12.2011 / 11:10

מגן רמה"ש הסביר את הקסם של הקבוצה. רן יצחק ישוחרר בינואר, הקבוצה רוצה להחתים את אבוטבול לשלוש שנים נוספות

למרות שהם סיימו בתוצאת תיקו זה המשחק השני ברציפות, בעירוני רמת השרון היו מרוצים מה-1:1 נגד מ.ס אשדוד אתמול (שבת), במה שהיה המשחק התשיעי ברציפות של הקבוצה ללא הפסד. מאמן הקבוצה שייע פייגנבוים אמר בסיום: "למרות שהחמצנו הרבה, אני בסך הכל מרוצה. אשדוד הגיעה בפורמה טובה ואחרי מספר ניצחונות רצופים והיה משחק איכותי. נקודה הגיעה לשתי הקבוצות. אם נמשיך ביכולת הזאת רק נתקדם למעלה".

מבקיע השער לרמת השרון, המגן עמיר נוסבאום, אמר: "אני שמח שהבקעתי שער יפה אבל חבל שלא השכלנו לנצח. הגענו להרבה מאוד מצבים ולמרות שאשדוד קבוצה מצוינת, אנחנו יכולים לצאת מאוכזבים מהמשחק. אנחנו כבר תשעה משחקים ללא הפסד, אנשים פה עובדים קשה, ישנה אווירה טובה בחדר ההלבשה שלנו וזה הסוד הגדול שלנו".

על המשחק בשבוע הבא נגד הפועל ראשון לציון, שניצחה את רמת השרון בסיבוב הקודם, אמר נוסבאום: "אנחנו לא שוכחים את המשחק הזה ורוצים מאוד שהפעם הדברים יהיו הפוכים. אנחנו ביכולת טובה יותר מפתיחת העונה ואם נמשיך ביכולת הנוכחית נחזור עם ניצחון".

מי שלא ימשיך עם הקבוצה בחלק השני של העונה הוא החלוץ רן יצחק שקיבל הודעה על שחרורו. יחד עם יצחק יסיים את חוזהו בינואר החלוץ הברזילאי רומולו, שלא מתלבש כבר מספר חודשים. הקבוצה תצרף חלוץ זר נוסף רק אם יימצא אחד איכותי שיכול לשדרג את הקבוצה. מעבר לכך, במועדון יש רצון להחתים את הקשר המצטיין משה אבוטבול לשלוש שנים נוספות ובקרוב יוצע לו חוזה חדש.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט
רמת השרון ומ.ס אשדוד נפרדו ב-1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully