וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טקס פרסי הטוני

18.12.2011 / 9:55

כשהוא רוצה, הוא יכול: טוני רומו נתן הצגה עם ארבעה טאצ'דאונים והוביל את הקאובויס ל-15:31 חשוב על טמפה ביי

טמפה ביי (10:4) – דאלאס (6:8) 31:15

רגע לפני שהמחזור ה-15 ב-NFL מגיע לחלקו העיקרי, הספקנו לקבל עוד משחק הלילה (בין שבת לראשון), בו לא התקשו הקאובויס להתעלל בטמפה ביי העלובה ולחזור, לפחות זמנית, לפסגת בית המזרח ולמקום הרביעי ב-NFC.

גיבור הערב מבחינת הבוקרים היה טוני רומו. כבר מזמן אי אפשר לדעת מה יוליד יום עם הקוורטרבק של דאלאס, שלפעמים הוא הכוכב ולפעמים הוא הנבל. הפעם רומו קם על הצד הטוב שלו ונתן הצגה גדולה במחצית הראשונה שהספיקה לקאובויס לשייט לניצחונם השמיני העונה. ברבע הראשון היו אלה מיילס אוסטין ודז בריאנט שנהנו מצמד מסירות של רומו מול האין הגנה של הבאקנירס ודאלאס ירדה למנוחה ראשונה ביתרון 0:14. היתרון הזה הוכפל עד למחצית, כשתחילה רומו מצא את לורנט רובינסון לטאצ'דאון שלישי במשחק ו-20 שניות למחצית הוא החליט שזה לא מספיק והגיח בעצמו לאנדזון מיארד אחד.

במחצית השנייה דאלאס הורידה מעט את הרגל מהדוושה, דקודה ווטסון השתלט על פאמבל של רומו וצימק ולאחר מכן ג'וש פרימן מצא את דזמון בריסקו לעוד טאצ'דאון, אבל זהו. טמפה ביי רושמת הפסד שמיני ברציפות ורק מתפללת לרגע בו העונה תסתיים. "זה היה משחק חשוב", אמר רומו בסיום, "עבורנו, הפלייאוף כבר החל וזו הדרך בה התייחסנו למשחק הזה. הגענו עם המון אנרגיות".

מספרים: כמה טוב היה רומו? 23 מ-30, 249 יארד, שלושה טאצ'דאונים אוויריים ואחד בריצה. פליקס ג'ונס השכיח את היעדרו של דימרקו מארי הפצוע, כששרף את הדשא עם 108 יארד. ג'ייסון וויטן תפס ל-77. בטמפה ביי, ג'וש פרימן עם 148 יארד בלבד, כשמשחק הריצה כלל לא קיים. פרימן היה גם הרץ המוביל עם 37 יארד ולה גארט בלאונט הוסיף רק עוד 21.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully