וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: "האוהדים צריכים לכבד את אלישע, לשמור בבטן"

17.12.2011 / 18:17

שחקנים הגיבו על הגעתו של ראובן עטר לקרית אליעזר בשני. המאמן תרגל את עוסמאן ובוקולי על חשבון משומר ודבאלישווילי

כשהיא יודעת שהפסד מול מכבי נתניה עשוי להחריף את משבר השבועות האחרונים, מכבי חיפה ערכה הבוקר (שבת) אימון נוסף לקראת המשחק המסקרן מול מכבי נתניה ביום שני. המאמן אלישע לוי ביצע שני שינויים בהרכב שתורגל, כשעלי עוסמאן וגוסטבו בוקולי החליפו את אייל משומר (פצוע) וולדימיר דבאלישווילי (יירד לספסל).

שחקנים בחיפה טוענים כי זאת הייתה טעות לפתוח במשחק האחרון עם סיידו יאיא כקשר אחורי יחיד, בעוד אייל גולסה היה אמור להיות מרוכז במשימות התקפיות. "מול קבוצה כמו שאלקה, אתה משלם מחיר אחרי כל טעות וזאת הייתה טעות לתת לו לנהל את כל החלק האחורי. בוקולי ויאיא, שחוזר לכושר משחק, אמורים לשפר יחד את משחק ההגנה", אמרו בקבוצה. אייל גולסה, יניב קטן, עידן ורד וויאם עמאשה ימשיכו להרכיב את החלק ההתקפי. יוריצה בוליאט ימשיך לקבל הזדמנות במרכז ההגנה למרות השער העצמי והיכולת הלא טובה שגילה מול שאלקה. איציק כהן ממתין להזדמנות על הספסל. חלק מהשחקנים סבורים שזה הזמן להחזיר לכהן את המפתחות.

בנושא אחר: הגעתו של ראובן עטר לקריית אליעזר הפכה, כצפוי, לנושא שיחה בקרב השחקנים. "האוהדים צריכים לדעת לכבד את אלישע, ולשמור את הרגשות שיש להם כלפי עטר. קרוב לוודאי שהוא יהיה המאמן הבא, יהיה להם הרבה זמן להוקיר לו תודה על מה שתרם למועדון", אמר שחקן בקבוצה. הבוקר התברר כי חן עזריאל, שלא התאמן אתמול, יושבת לתקופה של עשרה ימים בשל רגישות בשרירי הבטן. תמיר כהן שהתאמן אתמול לאחר ששוחרר מההכנות לשאלקה, שוחרר גם מההכנות למשחק הקרוב בשל אזכרת אביו, מחר. השוער ניר דוידוביץ' חגג היום 35 חורפים, והיה זקן השוערים שפרש במדי חיפה בכל הזמנים.

אחמד סבע עלול להחמיץ את המשחק
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully