וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: מורם מהעם

תומר ספירשטיין

23.12.2011 / 20:30

בויזי סטייט פירקה את אריזונה סטייט 24:56 ונתנה לקלן מור סיום מתוק לקריירת המכללות הנהדרת במחזור פתיחת הבולים

השבוע הראשון בעונת הבולים של המכללות הסתיים לו, אבל אנחנו רק מתחילים ומעלים הילוך לקראת הגמר הגדול בין לואיזיאנה סטייט (1) לאלבמה (2). מה היה לנו בשבוע הפתיחה?

סן דייגו סטייט רצתה לתת הצהרה, אבל נפלה ללואיזיאנה לאפאייט 32:30, אוהיו הצליחה בשניות הסיום לנצח את יוטה סטייט 23:24 וטמפל מחצה את ויומינג 15:37. TCU, שהצליחה להפתיע את בויזי סטייט, כמעט ומעדה מול לואיזיאנה טק אבל ט"ד בדקות הסיום נתן לה ניצחון 17:24. בויזי סטייט נתנה לקלן מור הופעת פרידה מכובדת עבור הק"ב המנצח ביותר בהיסטוריית המכללות כשפגשה את אריזונה סטייט וניצחה אותה באופן משכנע 24:56 בדרך לזכייה במאקו בול.

ניק פרלי שחקן אובורן. Ronald Martinez, GettyImages
מי יניף את הגביע השנה? הדרך מתחילה כאן/GettyImages, Ronald Martinez

איידהו שלו

ניו מקסיקו בול: ויומינג - טמפל 37:15

כריס קויר לא היה צריך יותר מדי, וסיים עם 8 מ-12 ל-169 יארד וט"ד, והשאיר את הבמה לברנרד פירס (25 נשיאות, 100 יארד וצמד) וברנדון מקמנוס (שלוש בעיטות שדה) בשביל לתת לינשופים את הניצחון הצפוי.

איידהו בול: יוטה סטייט - אוהיו 24:23

האגיס של יוטה סטייט עוד הובילו 0:9 בסוף הרבע הראשון, אבל לא הצליחו לעצור את התקפת הבובקאטס בהמשך המשחק, מה שעלה להם בסופו של דבר בהפסד עם גיחה לאנדזון של הק"ב טיילר טטלטון, שסיים עם 19 מ-26 ל-220 יארד, צמד באוויר ואחד על הקרקע. עבוד המפסידים, מייקל סמית' היה נהדר על הקרקע וסיים עם 12 נשיאות ל-157 יארד וצמד. זהו ניצחון ראשון בפוסט סיזן עבור אוהיו.

ניו אורלינס בול: לואיזיאנה לאפאייט - סן דייגו סטייט 30:32

ריאן לינדלי היה מצויין עבור האצטקים, כשסיים עם 28 מ-49 לשלושה טאצ'ים אוויריים, שלושתם לקולין לוקט, אבל חצי דקה על השעון לסיום המשחק הוכחה כמספיק זמן בשביל בליין גוטייר, שחרך את המגרש והשאיר לברט בר מספיק שניות בשביל לקבור בעיטה מחמישים יארד בשביל לתת לרייג'ין קייג'ין את הניצחון המפתיע.

ביף או' בריידי בול: מרשל - פלורידה אינטרנשיונל 10:20

זה לא התעלה לרמה מי יודע מה, אבל בסופו של דבר, ידם של מרשל הייתה על העליונה. רקים קייטו, הק"ב של מרשל, סיים עם 27 מ-29 ל-226, צמד ואיבוד, כששתי המסירות לט"S הלכו לארון דובסון. "אמרתי למאמן שאני מרגיש כמו טום בריידי. אמרתי לו שזה עלי ושננצח את זה, וזה מה שהוא עשה", אמר הק"ב הפרשמן לאחר הניצחון.

פוינסטיה בול: לואיזיאנה טק - טי.סי.יו (18) 24:17

במשחק שהלך הרבה פחות קל מהמצופה עבור הצפרדעים המקורננות, הצליח קייסי פוהול למצוא את סקיי דוסון לט"ד בסוף הרבע הרביעי, לתת לצפרדעים מאזן מושלם של 0:3 בפוינסטיה בול ואקורד סיום הולם עבור הקבוצה, שהחל מהשנה הבאה תשחק בביג-12. פוהול, ששבר העונה את שיא האוניברסיטה להשלמות, יארדים ואחוזי השלמה שהוחזקו בידי אנדי דלטון, סיים את הערב עם 15 מ-29 ל-206 יארד, ט"ד ואיבוד.

מאקו בול: בויזי סטייט (7) - אריזונה סטייט 24:56

שירת הברבור של קלן מור במכללות הייתה אולי מאכזבת ברמה האישית, אבל בשורה התחתונה - הברונקוז הביסו את הסן דווילז. זה התחיל בהחזרת בעיטת הפתיחה ל-100 יארד של דאג מרטין, ומשם השחקנים של כריס פיטרסן לא הסתכלו לאחור תוך שהם מפרקים את אריזונה סטייט המפוררת. מור, הק"ב עם הכי הרבה ניצחונות בליגה, סיים עם מספרים מעט מאכזבים - 26 מ-34 ל-293 יארדים, צמד, שני איבודים ופימבול, מרטין הוסיף גם 31 נשיאות ל-151 יארד וט"ד. אצל הדווילז, אוסווילר רשם 30 מ-47 ל-395 יארד, צמד ואיבוד וגרל רובינסון רשם 13 תפיסות ל-241 יארד וט"ד. פיטרסן אמר לאחר המשחק: "אין לי מושג מה נעשה בלי קלן מור, אז אל תשאלו אפילו".

(עדכון ראשון 18.12)

פוטבול בוואלה! ספורט

קלן מור שחקן מכללת בויזי סטייט. Matt Cilley, AP
בבויזי לא יודעים מה יעשו בלעדיו. קלן מור מסיים קריירה נהדרת/AP, Matt Cilley

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully