וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אני רואה ששחקנים רוצים לצאת מהמשבר"

16.12.2011 / 13:02

מאמן מכבי חיפה אמר לשחקניו באסיפה: "שאלקה לימדה אותנו שיעור בהתקפות מסודרות". תמיר כהן ישוחרר מההכנות לנתניה

מכבי חיפה חזרה הבוקר (שישי) להתאמן לראשונה מאז התבוסה לשאלקה, כששחקנים בקבוצה דיווחו עוד לפני האימון על אווירה קשה בחדר ההלבשה. שחקן בקבוצה תיאר את המצב כשאמר: "השחקנים כמעט לא מדברים על מה שקרה, כי הם מבינים שהקבוצה במצב קשה מאוד. אחרי שני ניצחונות כולם ידברו אחרת, אבל נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג אותם. אף אחד כאן לא דיבר על המרחק מהמקום הראשון או על אליפות. קודם צריך לשקם את הקבוצה, אחר כך לחשוב על מטרות".

אלישע לוי ערך הבוקר אסיפה בעקבות שרשרת ההפסדים. המאמן אמר לשחקנים: "שאלקה עשו לנו שיעור בכל מה שקשור לכדורגל עם התקפות מסודרות, דאבלים. אני רואה על שחקנים שהם מנסים לצאת מהמשבר וזה כבר טוב". הגעתו של חלוץ נבחרת ניגריה, איו סאקה, מתעכבת מעט, אבל הוא אמור להגיע. ההערכה היא שלפחות שני שחקנים יגיעו בינואר, קשר וחלוץ, וייתכן שגם בלם. לגבי דקל קינן, הבלם אמר אתמול לוואלה! ספורט: "מכבי זה הבית שלי ולעולם לא אשכח זאת, אבל לא אוותר כל כך מהר על החלום שלי".

ולדימיר דבאלישווילי וחן עזריאל לא התאמנו בעקבות עומס ופציעות שונות. הקשר תמיר כהן שהתבקש להוריד הילוך בימים הקרובים, ייעדר מהאימון המסכם ביום ראשון בשל אזכרת אביו. כהן, שהבהיר בימים האחרונים כי לא הוא יזם את השחרור מההכנות לקראת המשחק מול שאלקה ולקראת המשחק מול נתניה, אינו פצוע ומסוגל להתאמן כרגיל. השחקן עצמו אינו מתכוון לבקש לעזוב את מכבי חיפה. יוריצה בוליאט שסובל מכאבים בכתף, ועשוי להזדקק בקרוב לניתוח, כשיר למשחק. הבלם אמר לאחרונה לחבריו כי הוא חושש לפרוק את הכתף פעם נוספת, דבר שעשוי להשבית אותו לתקופה מסוימת מהמגרשים. כזכור, בחיפה עדיין שוקלים לשחררו בינואר, כשהחלטה סופית בעניין תתקבל לאחר שני המשחקים הקרובים. המגן אייל משומר ייעדר מהמשחק בשל שבר בגב כף היד.

סקאוט אנדרלכט שצפה במשחק מול שאלקה יגיע לצפות פעם נוספת באייל גולסה. השחקן עדיין תחת שירות צבאי ולא יעזוב העונה את הקבוצה. כזכור, גם סקאוטים של וולפסבורג ו-ורדר ברמן הגיעו להתרשם ממספר שחקנים, בניהם גולסה, טאלב טוואטחה ו-ויאם עמאשה, שלא הרשימו.

בקרב השחקנים נשמעו ביקורות מסוימות כלפי ההחלטה להבטיח ליושבי יציע ג' את מקומם ביציעים 6 עד 8. "מי שרוצה להתפרע ביציע ג', יכול לעשות זאת טוב יותר מאחורי השער", אמר אחד מהם. יש לציין כי זה הפתרון הטוב ביותר שיכלה הנהלת חיפה לעשות, משום שהיא התחייבה שלא למכור כרטיסים ליציע ג' ובמקביל לא רצתה לקפח את בעלי המנויים שלא היו שותפים להתפרעות לאחר הדרבי.

גולסה: "לא זוכר תקופה כזאת, איבדנו ביטחון מהקהל"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully