וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים לקראת באר שבע: "משחק על החיים שלנו"

16.12.2011 / 12:25

מאמן בית"ר ירושלים הסביר לשחקניו את המשמעות המיוחדת של המשחק בשבת (17:15, ספורט1). מויאל ייבדק לפני המשחק

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת קרב התחתית מחר בטדי נגד הפועל באר שבע (17:15, שידור ישיר בספורט1). על אנשי הקבוצה עבר שבוע קשה לאחר התבוסה לבני יהודה (3:0), ומבחינתם הפסד לבאר שבע לא בא בחשבון ועשוי לגרום אחריו לזעזועים. מאמן הקבוצה יובל נעים כינס את שחקניו לאסיפה בתום האימון ואמר להם: "כל משחק הוא חשוב וקשה, אבל מחר זה באמת משחק על החיים שלנו בליגה. באר שבע זאת קבוצה שתילחם איתנו בתחתית עד הסוף. אנחנו חייבים לבוא עם הלב והנשמה. אנחנו יותר טובים מבאר שבע עם חומר שחקנים יותר טוב, ואם ניתן הכל ננצח את המשחק".

קובי מויאל ערך אימון חלקי לאחר שנעדר במשך כל השבוע עקב שפעת וסינוסיטיס וייבדק לפני המשחק מחר. רק לאחר מכן יוחלט אם יהיה בסגל, על אף שהשחקן מאוד רוצה לשחק. עמית בן שושן ואלי דסה חולים ולא הגיעו לאימון אך צפויים לשחק מחר. אבירם ברוכיאן צפוי לפתוח בהרכב, כאשר הקישור האחורי יורכב מדן אייבנדר, ברק משה ואבי ריקן שיוסט קדימה, ואילו שי חדד יתופקד כמגן שמאלי. סטיבן כהן ישחק לצד אבירם ברוכיאן בקישור הקדמי. מיגל פורטיז'ו שהחלים ממחלה חזר להתאמן ויפתח לצדו של פיליאבסקי במרכז ההגנה. תומר בן יוסף, שבתו הבכורה נולדה אתמול, לא הגיע לאימון ויהיה מחוץ לסגל מחר. בשל העובדה שיובל נעים לא סגור אילו שחקנים יהיו כשירים, ביקש המאמן לזמן 21 שחקנים מחר.

בבית"ר ירושלים מצפים ללפחות 5,000 אוהדים שיגיעו לטדי מחר. בקבוצה מודעים לכך שכ-1,500 איש צפויים להגיע מבאר שבע ולתת גב גדול לקבוצה מבירת הנגב, ורוצים שתהיה לשחקנים הרגשה ביתית מחר. השחקנים שאבו עידוד גדול מהחלטת האוהדים לשים בצד את כל מה שיש להם ולהגיע מחר ולתמוך בקבוצה ואמרו: "המצב לא טוב והביטחון גם ירד אבל הגב של הקהל זה הדבר הכי חזק שיש לנו השנה ואיתם נוכל לצאת מהמצב הזה".

יובל נעים התראיין היום בצהריים ל"רדיו ירושלים" והתייחס למשחק הקרוב. "הלך הרוח הוא שבית"ר קבוצה חלשה ובאר שבע קבוצה טובה אבל אנחנו יכולים לשנות את זה. יש כאן הזדמנות גדולה לתקן ולשנות את התמונה. ברור שאנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב". נעים התייחס גם למשמעת הטקטית בקבוצה ואמר: "אני מסכים שישנה בעיה של משמעת טקטית. בכל האימונים השבוע עבדנו על הסגירה הנכונה של שני האגפים וערכנו שיחות בנושא ואני מקווה שיבוא השינוי. אני אוהב שמשחקים בלם אחורי ובלם קדמי ולא בקו אחד וזה אולי ייתן לנו את הפתרון". לקראת חלון ההעברות בינואר סיפר נעים: "פאסווס בוודאות יצטרף ללא קשר לארקדי ולתקציב לחיזוק. הצירוף של פאסוס יעזור מאוד לחלק הקדמי וישחרר את בן שושן לחלק הקדמי. אני חושש מזה שהוא לא שיחק מספר חודשים אבל ננסה להביא אותו כשיר ונריץ אותו עם מספר משחקי אימון כדי להביא אותו כמה שיותר מוכן. בגדול כל מי שנמצא נותן מעצמו הכל העונה. השחקנים האלה יכולים וחייבים להוציא את הקבוצה מהבוץ".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully