וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בזים לסכנה

16.12.2011 / 10:00

הפאלקונס לא השאירו מקום לנפילה וקרעו 14:41 את ג'קסונוויל. שלושה טאצ'דאונים למאט ריאן, אטלנטה קרובה לפלייאוף

אטלנטה (5:9) – ג'קסונוויל (10:4) 14:41

זה לא חדש שאטלנטה היא קבוצה של מצבי רוח, וכשהפאלקונס קמים על הצד הטוב, קשה מאוד להתמודד מולם. מאט ריאן וחבורתו לא התקשו להתעלל הלילה (בין חמישי לשישי) בג'קונסוויל המסכנה וכעת הם יקוו למעידה של ניו אורלינס במינסוטה ביום ראשון, לפני שהם עצמם נוסעים לקרב הגדול בסופרדום של ניו אורלינס במאנדיי נייט הבא. בכל מקרה, עם הניצחון הלילה, אטלנטה מבטיחה באופן כמעט סופי לפחות את כרטיס הווילד קארד והיא גם תסיים עונה נוספת במאזן חיובי (שנה רביעית ברציפות, הרצף הכי ארוך בתולדות המועדון).

כבר מהרגע הראשון המשחק הזה הלך לכיוון אחד בלבד, כשמאט ריאן הוביל דרייב פתיחה מרשים, בסיומו הוא מצא את חוליו ג'ונס ל-29 יארד וטאצ'דאון ראשון. בפתיחת הרבע השני מייקל טרנר הגיח מחמישה יארד לאנדזון ורגע לפני המחצית ריאן מצא את רודי וויט לשישה יארד ועוד השאיר זמן לאטלנטה לקבל שוב את הכדור ולמאט בריאנט להשחיל שער שדה עם הבאזר ובמחצית 0:27 ומשחק גמור.

אטלנטה המשיכה לדרוס כשקורי פיטרס השתלט על פאמבל של בליין גאברט ולקח אותו לטאצ'דאון עם פתיחת המחצית השנייה. אחרונים חביבים היו שוב ריאן את וויט, שהתחברו ל-29 יארד וקבעו 0:41. היגוארים ניסו "טו סמולר דה השפלה" וזאק פוטר השתלט על פאנט חסום ורץ 46 יארד כדי לעלות את ג'קסונוויל סופסוף על הלוח. רגע לפני הסיום, גאברט מצא את צ'סטין ווסט ל-16 יארד וקבע את התוצאה הסופית.

"הציפיות שלנו הרבה יותר גבוהות מרק עונה חיובית", אמר בסיום מאמן אטלנטה מייק סמית', "אני שמח שהשגנו את זה, אבל זה ממש לא משהו שנתעסק בו. אם אנחנו טובים כמו שאנחנו חושבים שאנחנו טובים, זה משהו שנצטרך להשיג בכל שנה. עוד לא סיימנו את העבודה העונה". מספרים: 19 מ-26 לריאן, 224 יארד ושלישייה. וויט תפס ל-135 יארד, ג'ונס ל-85. בג'קסונוויל, גאברט עם 12 מ-22, 141 יארד, טאצ'דאון, איבוד ושני פאמבלים. מוריס ג'ונס דרו המשיך לנפח ממוצעים עם 17 נשיאות ל-112 יארד.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully