וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי גורדנה: "מקדישים את הניצחון לדרור קשטן"

15.12.2011 / 22:34

קשר הפועל תל אביב לא שכח את המאמן ששרוי באבל אחרי הניצחון על לגיה. אבוטבול: "שמח שגרמנו לאוהדים לחייך"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב סיימה הערב (חמישי) את דרכה בליגה האירופית, כאשר ניצחה את לגיה ורשה 0:2. האדומים אמנם איבדו סיכוי להעפיל לשלב שמינית הגמר לפני מספר שבועות, אך בכל זאת הצליחו לסיים את הבית עם שבע נקודות - הכי הרבה מבין שלוש הישראליות במפעל - ולאחר ההפסד הכואב לקרית שמונה בליגה, במחנה האדום יש כעת טעם טוב. ניתן רק לשער מה היה קורה אילו האדומים היו מציגים יכולת דומה במשחקיהם הראשונים במפעל. אולי אז זה היה נגמר בהעפלה, ולא במחמאות בלבד.

ציבלין: "יש תחושת פספוס"

רון ציבלין, מאמן הכושר של הפועל תל אביב שעמד היום על הקווים בשל העובדה שדרור קשטן באבל, אמר: "אני מקדיש את הניצחון לקשטן. היה לנו חשוב בשם כל המערכת לנצח בשבילו ואני רוצה למסור את תנחומי. לגבי המשחק, אני שמח שניצחנו. השגנו שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים. במצב אחר יכול להיות שזה היה מספיק כדי לעלות. יש תחושת פספוס, אבל לפחות בשלושת המשחקים האחרונים נראינו כמו קבוצה וזה מה שחשוב".

ציבלין החמיא לבלם מור שושן, שפתח לראשונה בהרכב הקבוצה: "למור היה משחק מצוין, אבל בואו נסיים את הערב הזה, ניפגש מחר ואז נתחיל בהכנות למכבי פתח תקוה. כמובן שהחסרונות לא מוסיפים, אבל המשחק מול מכבי פתח תקוה חשוב לנו מאוד. אני מקווה שהם לא ישפיעו עלינו".

שי אבוטבול אמר: "אני חושב שסיימנו את הקמפיין טוב. צברנו שבע נקודות והסוף היה חשוב בשביל המועדון ובשבילנו, על אף העובדה שלא עלינו. תמיד יש ביקורות. לפעמים נכונות ולפעמים לא, אבל אנחנו מסתכלים קדימה, איך נוכל להשתפר ולהיות יותר טובים. נדבר בסוף השנה, כי סיכומים עושים בסוף. אני שמח שנתנו לאוהדים לחייך אחרי שהם סבלו בקמפיין הזה".

רועי גורדנה הוסיף: "מקדישים את הניצחון הזה לדרור קשטן. לנו השחקנים היה חשוב לנצח במשחק ואנחנו שמחים על התוצאות האחרונות שלנו במפעל ולסיים בטעם טוב את הליגה האירופית". לקראת מכבי פתח תקוה אמר גורדנה: "ראינו שהחסרונות השפיעו עלינו מול קרית שמונה, אבל יש לנו שחקנים טובים ואנחנו רוצים מאוד לנצח וזו תהיה חוויה באצטדיון החדש".

בצד המפסיד, אמר משה אוחיון, שנכנס בדקה ה-86: "אני רוצה להוכיח שאני עובד קשה ומתאמן קשה. נכון שנכנסתי היום רק לכמה דקות, אבל גם כך רציתי להראות שאני נותן הכל. נראה מה יהיה בעתיד, מה יחליטו בקבוצה. באירופה הרבה יותר קשה כי צריך לעבוד הרבה יותר קשה". על ההצלחה של מ.ס. אשדוד, אותה עזב בקיץ, אמר אוחיון: "אני שמח מאוד שאשדוד נמצאת איפה שהיא נמצאת. יש הרבה אנשים שאני אוהב במועדון ואני מאחל להם רק בהצלחה".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully