וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בוליאט עשוי להזדקק לניתוח, שבר ביד למשומר

15.12.2011 / 14:58

הבלם התלונן שוב על כאבים בכתפו, המגן ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות. סקאוטים מוולפסבורג ואנדרלכט צפו בשחקנים

הצרות ממשיכות לנחות על מכבי חיפה. אם לא מספיקים רצף ההפסדים הצורבים, ההדחה מהליגה האירופית והבעיות עם הקהל, האלופה איבדה היום (חמישי) את המגן אייל משומר בגלל פציעה ועלולה לאבד גם את הבלם יוריצה בוליאט.

הקרואטי שוב התלונן על כאבים באזור הכתף ועשוי להזדקק בקרוב לניתוח. גורם במועדון אמר היום: "בוליאט מתלונן על כאבים וניכר כי קשה לו מאוד לרדת לתיקולים. במידה שיפרוק את הכתף פעם נוספת, לא יהיה מנוס אלא לנתחו". אתמול כבש בוליאט שער עצמי, אך במכבי חיפה סרבו לקבוע בוודאות האם זה קרה בגלל הבעיה בכתפו.

משומר נפגע במהלך משחק ההפסד לשאלקה (3:0) והבוקר הגיע לבית החולים, שם נקבע כי הוא סובל משבר בגב כף היד וייעדר בין ארבעה לשישה שבועות. כעת יצטרך אלישע לוי למצוא פתרון לעמדת המגן הימני, שם שיחקו כבר העונה אוראל דגני, עלי עוסמאן וגם הקשר דלה ימפולסקי. אחד מהם יאייש את העמדה הבעייתית מול מכבי נתניה.

באותו משחק מול נתניה ביום שני ייסגר יציע ג', כפי שהבטיח המועדון לראשי ההתאחדות. מההנהלה נמסר כי בעלי המנויים ליציע ג' יופנו לשערים 6-8, לשם לא יימכרו כרטיסים.

בנוסף לסקאוט של ורדר ברמן שצפה במשחק מול שאלקה, לוואלה! ספורט נודע כי שני סקאוטים נוספים מוולפסבורג ואנדלרכט נכחו באצטדיון. השלושה הגיעו בכדי לראות את טאלב טואטחה, אייל גולסה ו-ויאם עמאשה, אך לא התרשמו וייתכן כי יגיעו פעם נוספת.

אייל גולסה לא זוכר תקופה כזאת במכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully