וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שארלוט בובקאטס: אם רק היה להם איזה מייקל ג'ורדן

17.12.2011 / 8:00

מחממים את הפרקט: קמבה ווקר ילהיב, אבל ההתקפה הגרועה של שארלוט והיעדר כוכב אמיתי ישאירו אותה קבוצת לוטרי

קמבה ווקר אחרי שנבחר על ידי שארלוט בובקאטס בדראפט. רויטרס
עם הכוונה נכונה מג'ורדן הוא יכול להדהים את הליגה. קמבה ווקר/רויטרס

מאזן בעונה שעברה: 48:34

סיימה את העונה: מקום רביעי בבית, עשירי במזרח

מה מי מו

חמישייה: די. ג'יי. אוגוסטין, ג'רלד הנדרסון, קורי מגטי, בוריס דיאו, דסנייה דיופ

ספסל: קמבה ווקר, מאט קרול, אדוארדו נאחרה, טיירוס תומאס, ביסמאק ביומבו, די. ג'יי. וויט, דריק בראון, בי. ג'יי מולנס

מאמן: פול סילאס (עונה 12)

מועמד לפריצה:

ביסמאק ביומבו. 14 משחקים, 90 נקודות, 71 ריבאונדים ו-32 חסימות במדי פואנלברדה בליגה הספרדית נדרשו לביומבו בן ה-19 כדי להיבחר במקום השביעי בדראפט האחרון. הקונגולזי, שהוקפץ מקבוצת הבת של פואנלברדה לקבוצה הבכירה כדי להחליף את מיודענו אסטבן באטיסטה, כשזה עזב באמצע העונה לקאחה לבוראל, נחשב לאחד הפרוספקטים הגדולים והמסקרנים בליגה. הוא נבחר על ידי סקרמנטו, שמיד העבירה אותו לבובקאטס ולמרות שהוא צפוי לפתוח את העונה על הספסל, אל תתפלאו אם תראו אותו עושה עוד קפיצה מדהימה, היישר לחמישייה.

אקס-פאקטור:

ואם כבר אנחנו עוסקים בבחירות דרפאט מרתקות, אין אחת שמתחרה בקמבה ווקר. הפוינט גארד האדיר של מכללת קונטיקט, הוביל אותה לאליפות הביג איסט ואליפות המכללות במו ידיו ורגליו (אח, ההטעייה שלו וסל הניצחון על גארי מקגיי בשנייה האחרונה של רבע גמר הביג איסט עדיין חוזרות אליי בחלומות הנעימים). הוא עש זאת עם סדרת ניצחונות וסלי ניצחון לא מהעולם הזה, וינסה לשחזר את ההצלחה בליגה של הגדולים. זה לא יהיה קל, אבל מהצד יעמוד אחד שהיה פעם בסיטואציה די דומה, מייקל ג'ורדן. עם הדרכה נכונה מצד הוד אוויריותו, ווקר יכול להדהים את הליגה ולהצעיד את הבובקאטס קדימה.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: הקבוצה הצעירה והתוססת מתחברת מהרגע הראשון תחת הדרכתו של סילאס המנוסה, ומציגה כדורסל שובה עין. יחד עם ההתפרקות של יריבותיה לבית וכמה קרוסאוברים מסחררים של ווקר, שארלוט מגיעה למאזן חצוי ומשתחלת לפלייאוף.

תסריט פסימי: מייקל ג'ורדן מפריע לכולם וממשיך להיות הבעלים הכי גרוע בליגה, הצעירים נכנסים לפאניקה אחרי רצף הפסדים בלתי נגמר, ובוריס דיאו דורש לחזור לבורדו מהליגה השניה בצרפת, הקבוצה שבבעלותו ובה העביר את הלוקאאוט. שארלוט דועכת לאיטה ומתחילה לעשות טנאקינג לקראת סיום העונה.

תחזית: הבובקאטס עדיין לא מספיק טובים או בשלים כדי להתמודד על מקום בפלייאוף, וחסר להם כוכב אמיתי שירים את ההתקפה הגרועה של הקבוצה הזו. אבל נדמה שמשהו נכון בכל זאת מתחיל להיבנות בצפון קרוליינה. סילאס, בעונתו השנייה, אמור לקחת את הפרויקט הזה עוד צעד קדימה. אולי הם ישתחלו לפלייאוף איכשהו, כנראה שלא. מקום תשיעי במזרח.

מחממים את הפרקט: הבית הדרום-מזרחי
מחממים את הפרקט: הבית האטלנטי

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully