וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה הוקס: עוד סוף ידוע מראש?

16.12.2011 / 16:35

מחממים את הפרקט: אחרי שלוש שנים בהן נעצרה בחצי גמר המזרח, אטלנטה מקווה שג'ונסון, סמית' והורפורד יהפכו לטריו אמיתי

שחקני אטלנטה הוקס, אל הורפורד, ג'וש סמית, ג'ו ג'ונסון. Kevin C. Cox, GettyImages
יטעמו את טעם גמר המזרח, או שיקרסו עוד קודם? אל הורפור, ג'ו ג'ונסון וג'וש סמית/GettyImages, Kevin C. Cox

מאזן בעונה שעברה: 38:44

סיימה את העונה: מקום שלישי בבית, חמישי במזרח. ניצחון 2:4 על אורלנדו בסיבוב הראשון של הפלייאוף, הפסד 4:2 לשיקגו בסיבוב השני

מה מי מו

חמישייה: ג'ף טיג, ג'ו ג'ונסון, ג'וש סמית', אל הרפורד, זאזא פאצ'וליה.

ספסל: ג'ייסון קולינס, קירק היינריך, מרווין ויליאמס, מגנום רול, קית' בנסון, טרייסי מקגריידי, ולדימיר רדמנוביץ'.

מאמן: לארי דרו (עונה שנייה)

מועמד לפריצה:

ג'ף טיג. כבר במהלך העונה הסדירה, שהייתה השנייה שלו בליגה, החל הפוינט גארד מוויק פורסט לשפר ממוצעים לאחר עונת רוקי חלשה. אומנם השיפור לא היה גדול, אבל עבור טיג ועבור ההוקס הוא היה משמעותי. הבחירה מספר 19 בדראפט 2009 עלה מ-3.2 נקודות למשחק ל-5.2 כשגם טור הריבאונדים והאסיסטים מקבלים תמיכה קלה. בפלייאוף, לעומת זאת, הוא כבר הזכיר למה נבחר כל כך גבוה. אחרי ששיחק בשני משחקים בלבד מול המג'יק, טיג קיבל את הקרדיט מול שיקגו והחזיר בענק. חמישה משחקים של כמעט 40 דקות בכל אחד, שלושה משחקים של 21 נקודות ותחושה כללית שיש על מי לסמוך לעתיד, גרמו לראשי ההוקס לחייך למרות ההפסד בסדרה. השאלה היא מה יקרה איתו הלאה.

אקס-פאקטור:

זאזא פאצ'וליה. איזה טורניר אדיר סיפק הסנטר הגיאורגי האימתני ביורובאסקט האחרון. הנבחרת שלו אומנם ניצחה רק שני משחקים, אבל היא ניצלה את הבית הקל והפתיעה עם העפלה לשלב השני, בעיקר בזכותו של הכוכב הבלתי מעורער שלה, שסיפק 13.6 נקודות למשחק. פאצ'וליה מתחיל עונה שביעית באטלנטה, כשבשנים האחרונות הממוצעים שלו בירידה, אלא שכעת, בסגל המדולל מגבוהים של ההוקס ובהתחשב בעובדה שהקבוצות לא יהיו מתואמות יותר מדי אחרי השביתה, הניסיון של פאצ'וליה וההיכרות שלו עם המערכת באטלנטה יכולים להיות מאוד משמעותיים לקבוצה.

ולכדור הבדולח

תסריט אופטימי: הרפורד ממשיך להראות מגמת שיפור, כמו בכל עונה מאז שנכנס לליגה; סמית' וג'ונסון מספקים 20 נקודות למשחק כל אחד ומרכיבים צמד אימתני; טיג עושה את קפיצת המדרגה המתבקשת, וטימאק מזכיר לאורלנדו מה היה לה פעם בידיים. קואץ' דרו מנצח על החגיגה המלהיבה, ההוקס מסיימים במקום השלישי במזרח ומגיעים לפחות לחצי הגמר של החטיבה.

תסריט פסימי: הכוכבים רבים, מיאמי בורחת מהר מאוד, אורלנדו אחריה, שארלוט נושכת ועוקפת וההוקס נשארים ברגע האחרון מחוץ לפלייאוף. אה, כן, מקגריידי נפצע אחרי עשרה משחקים בקבוצה וגומר את הקריירה.

תחזית: המקום הריאלי של ההוקס הוא בין לבין. בשלוש השנים האחרונות הנצים נפלו בחצי גמר המזרח, והתקבעו כקבוצת פלייאוף יציבה ולא מעבר לכך. הם לא יעברו את מיאמי, אבל הם בהחלט יכולים להיאבק מול אורלנדו, ובמזרח הדועך יש להם מקום להתקדם. ועדיין, בגלל שבכל זאת יש כמה קבוצות טובות מהם, שיחזור של המקום החמישי וחצי הגמר מהעונה שעברה נשמעים הגיוניים.

מחממים את הפרקט: הבית הדרום-מזרחי
מחממים את הפרקט: הבית האטלנטי
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully