וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הדלי כבר מוכן

16.12.2011 / 18:30

דאלאס תנסה לא לבעוט בו שוב ולגמור את העונה, כשתצא למשחק חוץ מול טמפה ביי (בין שבת לראשון, 3:20, ESPN)

טמפה ביי (9:4) - דאלאס (6:7), בין שבת לראשון, 3:20, ESPN

שתי מכות גדולות נחתו על הקאובויס בשבוע שעבר. הראשונה הייתה ההפסד הביתי/ הדרמטי/ האומלל/ האופייני (אין מה למחוק את המיותר) מול הג'איינטס, שהוריד אותם למקום השני בבית המזרח והשמיני ב-NFC, השנייה הייתה פציעתו של הרוקי הסנסציוני דימרקו מארי ששבר את הקרסול וגמר את העונה.

כרגע, שלושה מחזורים לסיום, נדמה שסיכויי הפלייאוף של דאלאס, שידעה עונה מלאה בעליות וירידות, לא גבוהים במיוחד. דווקא אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ספגה הקבוצה הפסד מיותר באריזונה וכמובן את ההפסד מול הג'איינטס והקאובויס יתקשו מאוד לזכות בבית, כשגם כרטיס הווילד קארד מתחיל לברוח. בינתיים, הם חייבים לעשות את העבודה שלהם ולנצח את טמפה ביי המפוררת.

הבאקנירס הובילו 0:14 על ג'קסונוויל לפני שחטפו 41 נקודות ללא מענה. ג'וש פרימן, ששוב נפצע והוחלף על ידי ג'וש ג'ונסון, צפוי לשחק, אבל לא נראה שבטמפה יש יותר מדי אנשים שבונים על סיומו של רצף שבעת ההפסדים דווקא מול הבוקרים, להם המשחק כל כך חשוב. מי שלא יסכים לוותר במהרה הוא המאמן רחים מוריס, שלאור התוצאות העלובות עלול למצוא עצמו מחוץ לקבוצה בסיום העונה. הקאובויס ניצחו בתשעה מבין 12 המפגשים בין הקבוצות, כולל את שלושת האחרונים.

תחזית: דאלאס חייבת, דאלאס לוקחת. יש גבול לשטויות

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully