וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: עם הפנים קדימה

13.12.2011 / 7:25

סיאטל המשיכה את מגמת השיפור שלה עם 13:30 על סנט לואיס האומללה. רחוקה שני משחקים בלבד מהווילד קארד

סיאטל (7:6) – סנט לואיס (11:2) 13:30

בשנה שעברה המפגש הזה התקיים במחזור האחרון, סיאטל ניצחה ועלתה לפלייאוף על חשבון הראמס. השנה כנראה שאוהדי הסיהוקס יראו את הפלייאוף מהבית, אבל לפחות הם יכולים להיות מעודדים מההתאוששות של קבוצתם, שאחרי פתיחת עונה איומה, כבר רושמת ניצחון רביעי בחמישה משחקים ומוצאת את עצמה במקום השני בבית והתשיעי ב-NFC, שני משחקים בלבד מהווילד קארד. אופטימיות היא ממש לא מה שמרגישים בסנט לואיס העונה, בטח שלא אחרי עוד תבוסה משפילה. אחרי עונה של שבעה ניצחונות, סנט לואיס בדרך לסיים עונה עלובה במיוחד ועם גל פיטורי המאמנים ששטף אתמול (שני) את הליגה, בהחלט יכול להיות ששמו של סטיב ספאגנולו הוא הבא בתור.

סיאטל השתלטה על העסק בזריזות, כשמייקל רובינסון חסם פאנט אחרי חמש דקות ורץ לטאצ'דאון פותח. ביתרון 6:13, שש שניות לסיום הרבע השלישי, טרוואריס ג'קסון מצא את דאג בולדווין ל-29 באנדזון כדי להוציא סופית את הרוח ממפרשי סנט לואיס. סטיבן ג'קסון עוד ניסה להחזיר בטאצ'דאון לקראת הסיום, אבל מרשואן לינץ' סגר את המשחק עם גיחה משלו ל-16 יארד. סיאטל תקווה להמשיך לנצח בשבוע הבא, מול שיקגו בחוץ. הראמס יארחו את סינסינטי.

מספרים: ג'קסון מסר ל-224 יארד, לינץ' רץ ל-115, בולדווין תפס ל-93. סאם בראדפורד, שממשיך להיתקל ב"קיר השנה השנייה", מסר ל-193 יארד ואיבוד ב-12 מ-29 נוראיים. סטיבן ג'קסון רץ ל-63 יארד וברנדון לויד, הצדיק בסדום, תפס ל-82.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully