וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "היה חסר מישהו שיאמין בשחקנים"

11.12.2011 / 12:41

הבעלים של הפועל חיפה מאוהב במאמן טל בנין: "יש לו אש בעיניים. נפלא לנצח דרבי". הקבוצה כנראה לא תתחזק בינואר

לאחר הניצחון בדרבי, בהפועל חיפה באמת מרגישים שהקבוצה יצאה לדרך חדשה ושפתיחת העונה הגרועה תחת המאמן המאמן ניצן שירזי נותרה הרחק מאחור. יואב כץ מאוד מרוצה מהמאמן החדש טל בנין, שבדיוק כמוהו, דוגל בעבודה קשה וגם מסתפק באמצעים שעומדים לרשותו. השניים אף שוחחו ובנין הסכים עם הבעלים על כך שהקבוצה לא צריכה להתחזק בינואר ושהיא יכולה להבטיח את הישארותה בליגה גם עם הסגל הקיים – אולי אפילו להשתחל לפלייאוף העליון.

"יש לבנין אש בעיניים ורצון להצליח, ומרגישים את זה בכל מקום בקבוצה", אמר כץ אחרי הניצחון, "זאת הרגשה נפלאה לנצח בדרבי, בטח בשבילי שזה הדרבי הראשון שאנחנו מנצחים בליגה מאז שהגעתי".

כץ הוסיף: "אני לא חושב שהשינוי בעמדת המאמן היה צריך לקרות קודם כי הייתה הרבה מקריות במה שקרה עם טל. אבל בהחלט היה חסר מישהו שיאמין בשחקנים ושהשחקנים יאמינו בו. העונה באמת השקענו מעל ומעבר ואני שמח שמתחילים לראות תוצאות עכשיו. למדתי מהעונה הזו ששינוי זה לא תמיד משהו רע, אבל אסור לשכוח שהדרך להישאר בליגה עדיין רחוקה ואנחנו חייבים להמשיך במגמת השיפור שלנו ולהתייחס לכל משחק כמו שהתייחסנו לדרבי".

אבוקרט: "בנין ובן מרגי החזירו לנו את האמונה"

בחדר ההלבשה האדום נרשמה שמחה גדולה, כשבתוך שבועיים הקבוצה עברה ממצב של קריסה לניצחון ראשון בדרבי בליגה אחרי יותר מ-10 שנים. "זה תענוג אמיתי. לא תיארתי לעצמי שהתחושה תהיה כל כך טובה", אמר הקשר רן אבוקרט לאחר הניצחון, "הקהל שלנו נתן לנו כל הרבה אנרגיה ואני שמח שהפעם היד שלנו הייתה על עליונה ושהחזרנו לו על המגרש".

אבוקרט ניסה להסביר את השינוי שחל בשבועיים האחרונים: "טל הוא שחקן שגדל בהפועל ביחד עם מאיר בן מרגי. הם הכניסו בנו הרבה מוטיבציה והרבה התלהבות והכי חשוב - החזירו לנו את האמונה. אני שמח שזה נדבק לנו גם במגרש כי יש פה הרבה שחקנים עם הרבה כישרון ויש לנו עוד הרבה מה לתת".

אחרי התקופה האישית הפחות טובה שעברה עליו, גם אבוקרט יודע למה הוא חוזר לפרוח: "כשמאמן נותן לך לשחק במקום בו אתה מרגיש הכי טוב ומאמין בך בתפקיד הזה, זה בא לידי ביטוי במגרש. אני מקווה שנמשיך ככה ואני אנסה להחזיר לו במגרש . עם זאת, עדיין אין לנו את הפרבילגיה להסתכל רחוק מידי".

הפועל חיפה הדהימה את מכבי חיפה עם 1:3 בדרבי
טל בנין: "המשכנו את הדרך של משפחת שפירא"
הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully