וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: רוברט גריפין השלישי זכה בהייזמן

תומר ספירשטיין

11.12.2011 / 8:43

הק"ב של ביילור, שהוביל את הדובים לעונה חלומית, זכה בפרס השחקן המצטיין לעונה. לואיזיאנה סטייט-אלבמה בגמר המכללות

אחרי שהוביל את ביילור לעונה חלומית של מאזן 3:9, במהלכה ניצח גם את טקסס וגם את אוקלהומה, זכה לפנות בוקר (ראשון) רוברט גריפין השלישי, הק"ב של הדובים, בתואר ההייזמן - פרס השחקן המצטיין בפוטבול המכללות. גריפין הוביל את הקבוצה עם 3,998 יארדים במסירה, 36 ט"ד במסירה, 9 בריצה ורק שישה איבודים (ואחוז השלמות של 72.4), והיה אחראי באופן בלעדי לעונה הסנסציונית של הקבוצה הקטנה מטקסס.

"לכל מי שקשור לאוניברסיטת ביילור יש סיבה לחגוג הלילה", אמר גריפין בעת קבלת הפרס, "לאומת ביילור, אני אומר שזה רגע של נצח. הלוואי שנתברך בעוד הרבה רגעים כאלו בעתיד", הוסיף השחקן שקבע שיא מכללות עם רייטינג מדהים של 192.3 והפך לשחקן הראשון בהיסטוריית הדובים שזוכה בפרס היוקרתי. "זהו רגע של שינוי עבור הפוטבול של ביילור והאוניברסיטה. המותג של ביילור השתנה בהתבסס על מה שקרה העונה", הוסיף המנהל האתלטי של האוניברסיטה, איאן מק'קו.

ביילור סיימה את העונה במקום ה-12 בדירוג ה-BCS ותפגוש את וושינגטון ב-29 בדצמבר באלאמו בול המסורתי. גריפין זכה מוקדם יותר השנה בפרס דייבי או'בריאן, המוענק לק"ב הטוב במדינה, וגרף 1,687 נקודות מ-405 הצבעות למקום הראשון בהייזמן. בכך הקדים את אנדרו לאק, הק"ב של סטנפורד שצפוי להיבחר ראשון בדראפט הקרוב (247 הצבעות למקום הראשון, 1,407 נקודות), טרנט ריצ'רדסון, הרץ של אלבמה (138, 978), מונטי בול, הרץ של ויסקונסין שהשיג השנה 38 ט"ד וחסר לו ט"ד בודד בכדי להשוות את שיא כל הזמנים בט"ד לעונה לרץ אחורי (שיא שנקבע בידי בארי סאנדרס בשנת 1988) סיים במקום הרביעי ובמקום החמישי סיים טיירן מתיו, מגן הפינה של לואיזיאנה סטייט.

רוברט גריפין השלישי, זוכה פרס ההייזמן. Kelly Kline, AP
זוכה ראשון בהיסטוריית ההייזמן עבור ביילור. רוברט גריפין השלישי/AP, Kelly Kline

לואיזיאנה סטייט מול אלבמה בגמר המכללות

אם כבר בלואיזיאנה סטייט עסקינן, הטייגרס, שסיימו את העונה ללא הפסד במקום הראשון, יפגשו במשחק האליפות את אלבמה, לאחר שכבר פגשו אותם במהלך העונה הסדירה (המשחק אז נגמר בניצחון 6:9 של הטייגרס). בכך, למעשה, הובטח כי חטיבת ה-SEC תזכה באליפות שישית ברציפות, אם כי כעת גם ברור כי השנה תהיה זו הפעם הראשונה בה קבוצת SEC גם תפסיד במשחק האליפות. משחק האליפות ייערך בסופרדום בניו אורלינס ב-10 בינואר בשעה 3:00 לפנות בוקר (שעון ישראל). משחקים נוספים: ווסט וירג'יניה תפגוש את קלמסון באורנג' בול, מישיגן את וירג'יניה טק בשוגר בול, סטנפורד את אוקלהומה סטייט בפיאסטה בול ואורגון את ויסקונסין ברוז בול.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully