וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים לשחקניו: "גלבאן הוא 90% מהמשחק של בני יהודה"

10.12.2011 / 13:05

המאמן הזהיר את שחקניו מהקשר לקראת המשחק ביום ראשון. אבירם ברוכיאן ייעדר, מויאל החולה בספק. חדד וקריאף בהרכב

לקראת המשחק מחר (ראשון) נגד בני יהודה, יובל נעים בחר להראות לשחקני בית"ר ירושלים קטעי וידאו מהמשחק של הזהובים נגד מכבי תל אביב. "גלבאן הוא 90 אחוז מהמשחק של בני יהודה", אמר המאמן. "גם בתקופה לא טובה הוא השחקן הכי טוב שלהם".

מעבר לכך, נעים ניסה להגביר את המוטיבציה בקרב השחקנים הצעירים, ואמר: "מחר הולכים לשחק תשעה שחקני בית בהרכב, חוץ מהבלמים. זה משהו שאין לו אח ורע וזה גם פלוס כי אתם שחקנים שיודעים מה זה בית"ר ירושלים ואני מצפה שתראו את זה ותאכלו את הדשא. מי שיהיה טוב, ישמור על המקום שלו בהרכב ולא יוכל לצאת ממנו. אבל מה שלא נעשה זה לא יהיה שווה אם לא ננצל את ההזדמנויות שלנו כי כדי לנצח חייבים להבקיע גולים".

לגבי הרכב הקבוצה, המאמן סובל מבעיות לא קטנות. אמנם אריאל הרוש חוזר לשער, אך בקישור אבירם ברוכיאן לא יהיה בסגל עקב פציעה וסטיבן כהן יפתח על הספסל עקב הפרת המשמעת בתחילת השבוע. קובי מויאל לא ערך אימון הבוקר בשל מחלה, והוא בספק להתמודדות. מויאל סובל מווירוס ובבית"ר ירושלים מקווים שהוא יוכל לשחק. במידה ולא, שי מוטאי או אופיר עמרם יחליפו אותו. לצד דן איינבינדר יצטרף אביתר ברוכיאן, כאשר לפניהם ישחקו בחלק הקדמי שי חדד ואופיר קריאף. בהתקפה ימשיך לבדו עמית בן שושן. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אנחנו מחכים לראות מה יעשו באר שבע והפועל חיפה. הראש שלנו נטו בתחתית ואיך לצאת משם. בגדול נרצה לנצח אבל יכול להיות שגם נקודה תהיה טובה לשני הצדדים".

מי שלא יהיה בסגל הוא ברק משה, שהתעלף באימון בתחילת השבוע ואיבד את הכרתו. בבית"ר ירושלים לא מוכנים לקחת סיכון ורק ביום שני הקרוב יעבור השחקן מספר בדיקות קרדיולוגיות שלאחריהן יוחלט מתי יוכל לחזור לאימונים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully