וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "אנחנו חייבים לנצח בזאגרב"

9.12.2011 / 19:11

סנטר מכבי תל אביב יודע מתכונן לאדריאטית (19:00, ספורט5) ורוצה לשכוח מההפסד במדריד. שחורציאניטיס עשוי להיעדר

למכבי תל אביב אין יותר מדי זמן לחשוב על התבוסה לריאל מדריד. הצהובים ישחקו שוב כבר מחר (שבת, 19:00, ספורט5) מול ק.ק זאגרב וינסו לשמור על מאזן מושלם בליגה האדריאטית אחרי תשעה ניצחונות רצופים. המארחת הקרואטית במקום השמיני עם מאזן 5:5. זאגרב משחקת גם בבית ב' של היורוליג, שם היא במאזן 6:2 ומגיעה אחרי הפסד 87:74 לצסק"א מוסקבה.

לא מעט חולשות נחשפו אצל הצהובים בתבוסה הכואבת לריאל מדריד. ואולם, יותר מההפסד עצמו, בקבוצה מאוכזבים מהצורה בה נראו. חסרונו המשווע של רכז מורגש, ובמועדון בודקים כבר מספר מועמדים. לקראת המשחק בזאגרב, לצהובים חשוב לא לספוג הפסד נוסף שיעלה את מד הלחץ והמאמן דיוויד בלאט ביקש משחקניו: "להיראות הרבה יותר טוב מאיך שנראינו במדריד".

"זאגרב היא קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים", אמר שון ג'יימס לוואלה! ספורט לקראת המשחק. "זה משחק קשה ונעשה את הכל בכדי להשיג את הניצחון כי זה משחק שאנחנו חייבים לנצח בו. נגיע מרוכזים ונגיע מוכנים למשחק. בייחוד לאחר המשחק האחרון".

סופוקליס שחורציאנטיס סובל מכאבים בברכו ובקבוצה ממשיכים לטפל בסנטר היווני. בצוות המקצועי אין כוונה לסכנו בזאגרב אם לא ירגיש כשיר לשחק וזאת במטרה שיוכל לשחק במשחק הגורלי מול אפס איסטנבול ביורוליג בשבוע הבא.

בזאגרב לא מתחשבים יותר מדי בצרות של מכבי והמאמן ולדימיר אנדרואיץ' אמר לקראת המשחק: "ההפסד במדריד הוא ההוכחה שהם פגיעים כמו שאפשר היה לראות בחודש האחרון. אסור לנו לתת להם יותר מדי כבוד אלא לבוא עם רצון לנצח. מכבי סובלת מעומס משחקים וזה מתיש. גם החיסרון של פארמר פגע בהם. אנחנו צריכים לחפש הזדמנות".

מכבי תל אביב הובסה 88:64 במדריד

דיוויד בלאט יעזוב את מכבי תל אביב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully