וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: כשהצמרת עושה במכנסיים

9.12.2011 / 17:12

מה קרה להפועל קטמון ולגבעת אולגה? איך זוזוט הפך את יבנה למובילה? ואיזה מאמן בליגה ב' קיבל השראה ממוטי איוניר?

התוצאה: הפועל מורשה רמת השרון – בית"ר טוברוק 0:7

לשם שינוי אנחנו לא מדברים השבוע על תוצאות דו ספרתיות, אלא מסתפקים בעוד תוצאה אסטרונומית שמנחילה הקבוצה החדשה מרמת השרון שפשוט לא מפסיקה לנצח. הפעם מוליכת הטבלה, שטרם הפסידה העונה, התעללה בבית"ר טוברוק מהתחתית ולפחות עד שהפועל ג'לג'וליה תשלים את המשחק שלה במחזור בשבת נגד הפועל כפר ברא, הפער ממנה יגדל לארבע נקודות. בחגיגת השערים השתתפו הפעם שלומי חסן (צמד), בן פלח, גיא אפשטיין, שי בטאן, אדיר דהן ויעקב קורצקי. איכשהו יש לי הרגשה שבשבוע הבא נגד הפועל אורנית בחוץ אנחנו נראה משחק קצת יותר צמוד.

המאכזבת: הפועל קטמון

מה לא אמרנו כבר על הפועל קטמון, שיודעת שבשנה כזו סיפור העלייה הולך להיות הרבה יותר קשה. אז אחרי שבשבוע שעבר הקבוצה הירושלמית ניצחה בטדי את הפועל כפר שלם, הפעם בערד היא הפסידה 3:1 והוכיחה פעם נוספת שהיא מאוד פגיעה. ערד, שלא נחשבת לקבוצה בעלת יומרות יוצאות דופן במחוז הדרומי של ליגה א', נקלעה בעל כורחה למצב קשה במחזורים הראשונים של העונה, ואל המשחק היא הגיעה מהמקום האחד לפני אחרון. זה לא הפריע לבחורים של איברהים אבו רקייק, שניצחו עד כה רק פעם אחת העונה, להנחיל הפסד שלישי לקטמון, שמאבדת את המקום הראשון ולאט לאט מבינה שהמשימה האמיתית שלה השנה תהיה כנראה קשה יותר ממה שחשבה. אנחנו רק מזכירים שגם בשבוע הבא מצפה לקטמון קרב מול קבוצת תחתית, ואם היא לא תנצח בו את כפר יונה, אז כנראה שבאמת נקבל העונה ליגה פתוחה לחלוטין.

הכוכב: ארז ירימי (מכבי שעריים)

זה לא סוד שעם הדרך שבה מחוז דרום ב' בליגה ב' מתפתח, מכבי שעריים הולכת כנראה בעוד כמה מחזורים להתחיל לחפש בסקר שוק היכן השמפניות המשובחות ביותר. אז נכון שזה שהיא תסיים ראשונה לא מבטיח לה דבר, אבל בינתיים היא ממשיכה להשאיר אבק ליריבות שלה. אחת כזו שהגיעה העונה עם יומרות להיות חלק אינטגרלי מהצמרת העליונה היא בני יצ'אלאל, אבל מה לעשות שארז ירימי משעריים החליט ללהוט דווקא מולה, ושלושער שלו סידרו למוליכת הטבלה 1:3 ענק. ירימי הבקיע העונה עד המשחק הזה ארבעה שערים בסך הכל, אחרי שהוא לא פתח טוב את העונה, אבל עד המשחק הזה, הוא הבקיע ארבעה שערים בחמשת המחזורים האחרונים (כולל שער ניצחון מול מעלה אדומים) ונדמה שסוף סוף הוא מוצא את עצמו.

ההפתעה: מכבי כפר קנא – מ.ס. גבעת אולגה 0:2

יכול להיות שההתלהבות מגבעת אולגה הייתה מוגזמת מדי, יכול להיות גם שמכבי כפר קנא, שהרגילה אותנו להיות בשר התותחים של הליגה, גרמה לנו לטעות קצת, אבל בסופו של דבר דווקא כשהיא מנסה להידבק לאסי גלבוע, הקבוצה החדרתית נכנסה לחרדות וירדה מנוצחת בפעם השנייה העונה. אין זה סוד שגם אם גבעת אולגה לא תעלה השנה ליגה, אף אחד לא יבוא אליה בטענות, אבל בזמן ששאר הקבוצות מפשלות, דווקא הקבוצה של אייל עמר הפכה למועמדת לגיטימית. אלא שבדיוק בזמן הזה, כפר קנא, שניצחה בשבוע שעבר את הפועל עפולה, עשתה את אותו הדבר לגבעת אולגה, ובכך שיפרה משמעותית את מעמדה בתחתית. ורק לחשוב שאחרי המחזור התשיעי לפני שבועיים היא נקלעה למקום האחרון בטבלה. אכן הפתעה נעימה.

האירוע: אבי בן עזרא מתפטר

אבי בן עזרא לקח השבוע השראה כנראה ממוטי איוניר. מי שנחשב לאחד הסמלים הגדולים ביותר של הפועל קריית אונו, זה שהביא אותה עד לחצי גמר גביע המדינה בשנות ה-90, מונה בתחילת השנה לקדנציה שנייה בקבוצת האם שלו, אבל משהו בחיבור שלו עם השחקנים לא ממש עבד. שבוע רדף שבוע, הפסד רדף הפסד נוסף, וקריית אונו צנחה עד המקום האחד לפני אחרון בטבלה. הקריה, שהייתה רגילה לעדנה מסוימת בשנים האחרונות עם מיקומים שהובילו אותה לפלייאוף, ספגה היום את הפסדה השביעי העונה 2:0 לבקעת הירדן, ומיד לאחר סיום המשחק הודיע בן עזרא להנהלה שהוא לא מעוניין להמשיך בתפקיד. בן עזרא, שכבר ניסה כמה פעמים לפני כן להתפטר אבל חזר בו, הודיע שהפעם ההחלטה שלו היא סופית. קריית אונו נמצאת היום במצב אנוש, אבל אולי דווקא הפרידה שלה מהמאמן תעשה לה טוב.

המאמן: יוסי זוזוט (מכבי יבנה)

זה בהחלט היה השבוע של מכבי יבנה. אחרי שגילתה שהיא צימקה את הפער מקטמון ירושלים לנקודה אחת בעקבות הפסקת פעילותה של עירוני ג'ת, התייצבה הקבוצה של יוסי זוזוט למשחק ביתי מול עירוני נתיבות. לשמחתה הרבה, קטמון הפסידה את הנקודות מול ערד, והשחקנים של זוזוט הגיעו כדי לעשות את העבודה מול עירוני נתיבות. בדקה ה-37 עוד היה ספק לגבי המזל שלה אחרי שאורי קרגולה החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים, אבל אחריו אדיר קרן ומאור פרץ ידעו לכפר עך כך ולהשיג עוד שלוש נקודות שמצטרפות למסע הנהדר שהיבנאים עושים העונה עם תקציב נמוך וללא יותר מדי שאיפות. פתאום המקום הראשון נכבש על ידם ולא בטוח שזה היה בתוכניות של קברניטי הקבוצה כשהם החלו בהכנות לעונה הזו. בשבוע הבא הם יוכלו לספק לנו הוכחה נוספת לאיכותם נגד קרית מלאכי.

לתגובות: orenko999@walla.com

לאתר דאבל פס

הפועל ערד הדהימה את הפועל קטמון

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully