וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ-הפועל ב"ש: מי תצא מהמשבר?

גיא לוי ניסה להחדיר מוטיבציה בשחקניו לקראת המשחק בסופרלנד. דודזאדה יחליף את הרוש, זינו או וקנין יפתחו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* באר שבע מחפשת ניצחון אחרי הרבה זמן שלא חגגה בסופרלנד. למעשה, מאז מרץ 2002 (2:1 לאדומים).

* זה היה ניצחונה היחיד של באר שבע בראשון לציון מתוך תשעה משחקים. ראשון ניצחה בארבעה.

* האדומים הפסידו כבר שלושה משחקי חוץ ברציפות: בנתניה, באשדוד וברמת גן מול מכבי פתח תקוה. הם ניצחו רק משחק חוץ אחד מתוך שמונה משחקי החוץ האחרונים.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

אימון הפועל באר שבע אתמול לווה בפיצוץ מחריד של גראד שנחת באזור מרוחק יחסית, אבל במועדון לא מתרגשים. ההכנות למשחק היום היו רגילות ונראה שגיא לוי גם לא מתכוון לערוך שינויים גדולים בהרכב שניצח את בני יהודה. המגן שמעון הרוש ייעדר וכבר עתה ברור שאופיר דודזאדה ימלא את מקומו. את עמדת הקשר האחורי לצדו של ויליאם סוארס יתפוס כנראה לוטם זינו, אם כי גם איציק וקנין הצעיר שכבש בשבוע שעבר נמצא בתמונה.

גיא לוי אמר באסיפה: "המשחק הזה הוא מבחן בגרות עבורנו, הוא יוכיח אם נוכל לצאת מהמצב שנקלענו אליו. ניצחון יעשה את זה". איבן גארידו פצוע ולא ייכלל בסגל. כך או כך, עודד גביש ואבי יחיאל היו מועמדים לפתוח במרכז ההגנה. במועדון מעריכים שכאלף אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק.

הפועל ראשון לציון:

הכתומים שספגו העונה כבר 31 שערים מבינים שהמפתח להשיג ניצחון שלישי העונה יהיה דרך משחק ההגנה. למרות זאת, ניסן יחזקאל לא מתכנן שינויים משמעותיים בהרכב, כשנדמה שבמרכז ההתלבטות שלו נמצאת השאלה האם להמשיך ולתת קרדיט לאלביס מסיץ' המאכזב או שמא לצוות למרכז ההגנה יחד עם גל ספיר את דור הלוי. ליאור ברטקובסקי הפצוע ימשיך להיות חסר. יחזקאל עצמו התייחס היום למשחק הקשה ואמר: "אין ספק שזה משחק שאנחנו חייבים לנצח. אני מקווה שהשחקנים מפנימים את המצב, ואיך שאני רואה את הדברים, אני רואה אותנו מתפוצצים במשחק". להערכתו של יחזקאל, "לא יהיה הרבה כדורגל, אלא מלחמה ואגרסיביות. אני מקווה שידינו תהיה על העליונה".

יעמדו למבחן

סיראז' נאסר - הפועל באר שבע

ההופעה בשבוע שעבר רק הוכיחה כמה מעמד השחקן הוא נזיל. שבוע אחד ישב נאסר בקצה היציע ואפילו לא נלקח בחשבון להיות שחקן סגל, ושבוע אחר כך הוא כובש צמד, הופך לשחקן הרכב, וגורם לגיא לוי לשכוח שיוסי שבחון פצוע. נאסר הגיע בתקופה של גיא עזורי וכבר אז הבטיח האחרון שמדובר בטאלנט שיצליח להשתלב בליגת העל. התנודות הגדולות ביכולות שלו מעמידות את המשפט הזה תחת מבחן. בעיקר במחזורים הקרובים.

אסי בלדוט - הפועל ראשון לציון

אחרי שבתחילת העונה נדמה היה שאסי בלדוט ממשיך למצוא את עצמו מחדש בעקבות האכזבות בבני יהודה, הקשר נקלע יחד עם חבריו לתקופה גרועה. נראה שדווקא בלדוט, בכושר המנהיגות שפיתח עם השנים, יכול להוציא את ראשון לציון לדרך חדשה, ולסחוב את חבריו לניצחון שאולי יוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; ראיין אדלי, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דודזאדה; לוטם זינו (איציק וקנין), ויליאם סוארס, אביתר אילוז, סיראז' נאסר; דובב גבאי, מוטי מלכה.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא (גיא אבנד), גל ספיר, אלביס מסיץ' (דור הלוי), עמירן שקלים, ג'סטין זולו, הילאל מוסא, דודו אברהם, אסי בלדוט, ינון ברדה, דייויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully