וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן שושן: "ברור לנו שנילחם נגד הירידה"

9.12.2011 / 13:35

החלוץ מודע היטב למצבה של בית"ר ירושלים, אבל הוסיף: "האווירה מצוינת". מכת חיסורים גדולה לקראת בני יהודה

בבית"ר ירושלים ממשיכים בהכנות למשחק החוץ הקשה, ביום ראשון הקרוב (20:00, ספורט 1) בבלומפילד נגד בני יהודה. חלוץ הקבוצה, עמית בן שושן, האחראי על שישה מתוך עשרת שערי הקבוצה העונה, עסק היום (שישי) בבעיות ההתקפה של בית"ר. בראיון לרדיו ירושלים אמר השחקן: "עד עכשיו יצא שהשערים שלי מחזיקים את הקבוצה, אבל אני מקווה מאוד שזה ישתנה. אני מאמין שאם שחקנים יכניסו לעצמם לראש שצריך להצטרף יותר אפשר יהיה לשפר את זה, אנחנו עובדים על זה באימונים ואני מאמין שבאיזשהו שלב זה ייתפס. נכון לעכשיו אני באמת משחק לבד באמצע אבל דווקא כששומרים עליי זה פותח מצבים לאחרים. אני מקווה מאוד שהמזל גם קצת יהיה איתנו והכדורים כן ייכנסו כי כרגע זה לא הולך כל כך טוב".

על המצב בקבוצה הוסיף בן שושן: "האווירה מצויינת. לזכותו של יובל נעים ייאמר שאחרי המשחק הוא אולי מתראיין ונשמע עצבני, אבל כולם מכירים אותו וזאת ממש לא הבעיה שלנו. כולם עובדים קשה ורוצים שהמועדון יצליח. אולי יש שחקן ממורמר או שניים שמדברים אחרת".

לגבי מצבה של הקבוצה בטבלה והמשך העונה אמר השחקן: "כבר בתחילת העונה אמרתי שאסור לשמוח וצריך להיזהר מהעתיד. נילחם נגד הירידה וברור לנו שהמטרה היא אך ורק להישאר בליגה. האמת היא שכבר בשנה שעברה הבנו שאנחנו לא מאריות הליגה וידענו שנילחם גם השנה בתחתית. היום המצב קשה וזאת האמת, אבל אנחנו לא נוותר לעצמנו וניתן הכל כדי שדברים ייראו אחרת".

יובל נעים: "הובטח לי שנתחזק בשני שחקנים בינואר"

מאמן הקבוצה יובל נעים התראיין גם הוא והגיב לעליהום בנוגע לתגובה שלו לאחר התיקו מול מכבי פתח תקוה: "אמרתי שמבחינת רצון ולחימה אין לי טענות לשחקנים, מבחינת כיבוש ומצבים יש בעיה. אני לא מזלזל או פוגע בשחקנים, אלא עונה לכל מה ששואלים אותי ומסביר את המצב שלנו. שתי דקות אחרי משחק, כשאתה עצבני וצריך לענות על שאלה אתה אומר דברים. גם לי יש מה ללמוד, נשאלתי אם אני חושש למעמדי אז אמרתי שהמעמד שלי הכי חזק בליגה. שמתי לב שכל דבר שאני אומר, מציגים בעשר זוויות ואפשר לפרש בכל צורה".

על צירופו האפשרי של מוחמד גדיר ענה המאמן: "בנושא של גדיר, זה קודם כל החלטת הנהלה. זה שחקן מצוין מקצועית אבל כבר נאמר שמועדון בית"ר ירושלים לא בשל לקלוט שחקן ערבי. אני יודע שרוצים תשובה טובה יותר, אבל מרוב שהתשובה קשה גם יועץ התקשורת של ביבי לא יכול לתת תשובה טובה לשאלה כזאת. בכל מקרה, הובטח לי שמעבר לפאסוס נחוזק בינואר בשני שחקנים נוספים".

בנוגע להרכב שיעלה מול בני יהודה, אזי נעים בצרות גדולות. אבירם ברוכיאן לא מתאמן ולא ישחק, ברק משה יעבור בדיקות קרדיולוגיות ביום שני ורק לאחריהן יוכל לחזור להתאמן וסטיבן כהן לא צפוי לפתוח משום שטס לצרפת ויעמוד לוועדת משמעת ביום שני. בשלב זה נעים מתרגל את קובי מויאל, דן איינבינדר ואביתר ברוכיאן בקישור האחורי, כשלפניהם ישחקו אופיר קריאף ושי חדד. עמית בן שושן יתופקד לבד בהתקפה.

שחקנים בקבוצה מאוד מודאגים ממצב הסגל לקראת בני יהודה ואמרו: "משחק כל כך חשוב ואין לנו הרכב, קשרים קדמיים עולים בתור אחוריים ואחוריים בהתקפה. זה הגיע למצב ששחקנים מבקשים ממנו לוותר לסטיבן כהן ולשים אותו בהרכב כי אין לנו ברירות. זה דבר רע מאוד ורק מוכיח שצריך להתחזק דחוף, אחרת נסתבך בתחתית ולא יהיה עם מי לצאת משם".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully