וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-הפועל עכו: אלי כהן רוצה שיפור בהגנה

מאמן עכו עבר עם שחקניו על טעויות מהמשחק האחרון. המארחת רוצה לחנוך את אצטדיון המושבה עם ניצחון (ש', 18:45)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מדהים, אבל בכל אחד מחמשת המפגשים האחרונים כבש בן למשפחת דמארי מול עכו. ארבע פעמים עומר, פעם אחת ניצן.

* פתח תקוה מגיעה למשחק באצטדיון המושבה לאחר שבמשחק האחרון בו אירחה השיגה ניצחון ביתי ראשון מאז אוגוסט.

* שלושה מתוך ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו.

* הפועל עכו מגיעה למשחק עם רצף של שני הפסדים. בנוסף, בשני המשחקים האחרונים שלה בחוץ היא ירדה מנוצחת.

* הניצחון האחרון של עכו על מכבי פתח תקוה הגיע לפני שנתיים באיצטדיון האורווה (2:3). מאז, שלושה משחקים הסתיימו ללא הכרעה ובמפגש האחרון פתח תקוה ניצחה 1:4.

* את השער היחיד שהבקיעה עכו במפגש האחרון הבקיע לא אחר מאשר שגיב כהן, שאמור לחזור להרכב של עכו בשבת.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

המאמן אייל לחמן הפתיע שוב כשערך אסיפה עם תקצירים של משחקים מאירופה. הפעם סנדרלנד לא עמדה במרכז התמונה, והמאמן השקיע בעריכת קלטת מהליגה ההולנדית. "אתם צופים באיינדהובן נגד פיינורד, אני רוצה שתלמדו מזה חטיפות כדור ויציאה למתפרצות", אמר והדגים באמצעות הקלטת. שחקן בקבוצה אמר: "הקלטות עזרו לנו במשחקים הקודמים. לחמן מקצוען, אנחנו לומדים ממנו הרבה". לחמן הוסיף ואמר: "אנחנו צריכים לבוא יותר מוכנים מהפועל עכו, אוי ואבוי לנו אם לא. תבואו יותר מוכנים ויותר מפוקסים. מחר תהיה חגיגה של האצטדיון החדש וחשוב לפתוח עם ניצחון. אל תתנו לחגיגות להשפיע עליכם".

טל מעבי, שאתמול נפצע מתיקול עם חגי גולדנברג, ערך היום אימון מלא ויפתח בהרכב. על פי ההרכב שתורגל, עומר גולן יפתח בחוד לצד ויקטור מרעי. בקישור הקדמי ישחקו טל בן חיים ומריו צארביץ'. נראה כי המאמן מתלבט בנוגע לקישור האחורי. שניים מבין סבסטיאן סנסוני, אסי משיח ומרואן קבהא יפתחו.

הפועל עכו:

בקבוצה מבינים שלמחמאות להן זכו לפני מספר שבועות, לא יהיה לכך שום ערך אם הקבוצה לא תחזור עם ניצחון מאיצטדיון המושבה. בשל כך, אלי כהן שם השבוע דגש על משחק ההגנה, ובאחד האימונים שנערכו הוא אסף את שחקני ההגנה ועבר איתם על הטעויות מהמשחק נגד קרית שמונה. במהלך האסיפה שנערכה היום (שישי), אמר המאמן לשחקניו: "אני רוצה שנגיע מחויבים למשחק ועם המון אנרגיות, כי אם לא ניתן מעצמנו, לא ננצח אף קבוצה. זה בדיוק מה שהיה חסר לנו נגד קרית שמונה".

מעבר לכך, ביקש כהן משחקני ההגנה למנוע את הכדור מטל בן חיים ומריו צארביץ'. השינוי היחיד במערך של עכו לעומת ההרכב ששיחק בשבוע שעבר הוא הצבתו של שגיב כהן בעמדת המגן הימני על חשבונו של רועי כהן הפצוע. מעבר לכך, הבשורה המעודדת היא שובם לסגל של משה מישאלוב ודימקאו פידליס, שהתאוששו מפציעות וחזרו לאחרונה להתאמן.

יעמדו למבחן

ויקטור מרעי - מכבי פתח תקוה

מרעי הוא ייבוא אישי של עמוס לוזון, שנפגש בקיץ עם אלי טביב וביקש להחתים את השחקן. מאז הוא מקבל קרדיט בהרכב, ובמועדון אפילו שוקלים לרכוש את כרטיסו בתום העונה, אך מנגד מצפים ממנו להגדיל את כמות הכיבושים. מרעי נכנס העונה לתודעה בעיקר בגלל התנועה שלו בהתקפה וההגעה למצבים. החזרה של עומר גולן להרכב אמורה לתרום לו לא מעט לביטחון העצמי, בעיקר כשבכנפיים משחק טאלנט כמו טל בן חיים. האם הוא השחקן הראשון שיכבוש באיצטדיון המושבה?

שגיב כהן - הפועל עכו

שגיב כהן לא זכה ליותר מדי הזדמנויות העונה, אבל בשבועות הקרובים הוא ייאלץ לאייש את עמדת המגן הימני בשל פציעתו של רועי לוי. זו גם ההזדמנות שלו להוכיח לאלי כהן שהוא יכול לבנות עליו גם לפרקים מאוחרים יותר העונה, וכי אין לו כל צורך לחפש מגן-קשר בינואר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר; אורי אוזן, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי; מרואן קבהא (אסי משיח), אסי משיח (סבסטיאן סנסוני), מריו צארביץ', טל בן חיים; ויקטור מרעי, עומר גולן.

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, ניסו קפילוטו, גבע ברקאי, אלירן דנין, עבד מורג'אן, יובל שבתאי, סינטאיהו סלליך, אלכסנדר דוידוב, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully