וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - הפועל פתח תקוה: "חייבים להפסיק להחמיץ"

יניב לוזון יודע מה הבעיה של קבוצתו לקראת המשחק החשוב (שבת, 18:00). וואסי בהרכב. בכורה לשייע, אופיר וניר יפתחו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 100 אחוזי הצלחה יש לרמת השרון מול הכחולים. שלושה מפגשים בלבד נערכו עד היום, ובכולם ניצחה רמת השרון.

* אגב, כל שלושת המפגשים הללו הסתיימו בתוצאה זהה: 0:1.

* רמת השרון אחרי שלושה ניצחונות מחמישה משחקים בליגה. הפועל פתח תקוה רשמה רק ניצחון חוץ אחד העונה, 1:2 על בית"ר וגם הוא היה באצטדיון רמת גן, ששימש גם לה אצטדיון ביתי.

* שני סמלים אדומים יעמדו על הקווים במשחק: שייע פייגנבוים בבכורה מחודשת בליגת העל וגילי לנדאו.

* רמת השרון מגיעה למשחק לאחר שבעה משחקים ללא הפסד כולל חמישה ניצחונות.

* רמת השרון ספגה שער אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים.

מפתחות והכנות:

עירוני רמת השרון:

הקבוצה מגיעה למשחק עם הרבה מאוד ביטחון, בעיקר בזכות הניצחון המאוד משמעותי על מכבי נתניה בקופסא (0:2)וההתקדמות למקום הרביעי. הפיקנטריה מחר מבחינת רמת השרון תהיה הופעת הבכורה של שייע פייגנבוים על הקווים שיצטרך לצוות המקצועי ויעבוד בשיתוף פעולה עם מנחם קורצקי. למרות פערי המיקום בטבלה, במועדון נותנים הרבה כבוד להפועל פתח תקוה ובאסיפה אמר קורצקי לשחקנים: "אוי ואבוי לנו אם מישהו בכלל יחשוב לזלזל בהפועל פתח תקוה. הם קבוצה מצויינת שאם לא הבלאגן והמינוס של תחילת העונה יכולים היו להיות בחצי העליון. יניב לוזון וגיא צרפתי הם השחקנים שסביבם הכל קורה ומי שנמצא לידם צריך להיצמד אליהם ולא לתת להם חופש כי הם בקלות מייצרים מצבים".

גל ניר יחזור לשער לאחר שנעדר בנתניה עקב כרטיסים צהובים, יוסי אופיר ישוב להרכב על חשבון משה אבוטבול שסובל מכאבים בשרירי הבטן ויזכה למנוחה ואילו את ההתקפה ימשיכו להוביל אלן מסודי, ברוך דגו ותומר סוויסה כשעשהאל בן שבת ימשיך לקבל קרדיט בקישור.

הפועל פתח תקוה:

בצל החלטת בית המשפט השבוע, לשנות את הליך הפירוק של המועדון מזמני לקבוע, בהפועל פתח תקוה יודעים שהגנה משפטית לא תמנע מהם ירידת ליגה אם לא יתחילו לחבר רצף של ניצחונות. ההפסד לבני סכנין בשבוע שעבר הכעיס לא מעט את הצוות המקצועי, בעיקר בגלל ההחמצות המרובות של שחקני ההתקפה. המאמן גילי לנדאו מתכוון לשלב לראשונה את דומיניק וואסי בהרכב הפותח, בתקווה שבמהלך השבוע הבא יגיע החלוץ הגיאורגי וחטאנג קברצקאליה, יחתום ויוסיף מעט מחץ להתקפה. עוד שחקן שנמצא על הכוונת הוא הקשר קווין פריינטה, אשר לנדאו נתן אור ירוק להנהלה להחתימו לקראת ינואר. "אם שני השחקנים האלה אכן יצטרפו, נוכל להישאר בליגה", אמרו בקבוצה. התלבטות נוספת בהרכב היא בין הבלמים, כשפביאן סטולר, אסף בן מוחה ודניאל אדו יתחרו על שתי עמדות.

הקשר יניב לוזון, שצפוי לפתוח, אמר לקראת המשחק: "מתחילת העונה אנחנו מדברים על איך מחברים ניצחונות ועולים מעל הקו האדום. צריך להמשיך את היכולת הטובה ואם נמשיך לשחק באותה רמה גם הנקודות יגיעו. רמת השרון קבוצה טובה מאוד, אבל נשחק במטרה לנצח. אנחנו חייבים להפסיק להחמיץ, כמובן".

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: תומר סוויסה

לאחר פתיחת עונה סוערת החלוץ המושאל מעירוני קרית שמונה קצת נרגע ושובת מהבקעה בחודש האחרון. על אף העבודה הצמודה עם אלון מזרחי, הרשתות לא מרגישות אותו. ברמת השרון מצפים ממנו לחזור ולתת תוצרת כדי שהעולה החדשה והמפתיעה תצליח בסיבוב השני להשלים עונה סנסציונית ולהעפיל לפלייאוף העליון.

הפועל פתח תקוה: יניב לוזון

אחת ההברקות של ההנהלה הקודמת של הפועל פתח תקוה הייתה ההחתמה של הקשר, שיודע לא רק להבקיע, אלא גם משפר את הנעת הכדור של הקבוצה. למלאבסים היה חסר שחקן כזה, שיוכל לאזן את שחקני הקישור וההתקפה, ובד בבד גם להבקיע שערים (כבש כבר ארבעה העונה בליגה). בעונה שעברה צמד שלו מול כפר סבא במשחקי המבחן השאיר את פתח תקוה בליגה, אבל העונה מצפה לו משימה הרבה יותר קשה: לגרום לפתח תקוה לשרוד עונה נוספת למרות שהקבוצה מרוסקת, בלי שקל בקופה ובליגה יש לא מעט קבוצות תחתית, ובעיקר שלוש יורדות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכב משוער

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, יוסי אופיר, בן מלכה, אלן מסודי, ברוך דגו, תומר סוויסה.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, דניאל אדו (אסף בן מוחה), פביאן סטולר (אסף בן מוחה), יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אנדרה קלדיירה, גיא צרפתי, אוראל אדרי (ארמון בן נעים, מוחמד נאטור), דומיניק וואסי.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully