וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: קליגר וסלע נפסלו וירדו למקום ה-17 בפרת'

9.12.2011 / 15:18

שייטי ה-470 כבר טיפסו למקום הרביעי באליפות העולם, אלא שצמד בריטי ערער נגדם, כך שהם נפסלו בשני שיוטים

גולשות הרוח נהנו היום (שישי) מיום חופשי באליפות העולם בשייט בפרת' שבאוסטרליה, ומחר תנסה לי קורזיץ לשמור על מקומה הראשון, בשיוטים מספר 9 ו-10. מי שהמשיכו להתחרות היום היו צמד שייטי מפרשיות ה-470, גידי קליגר וערן סלע, שתחילת היום שלהם נראתה מבטיחה, אבל הסיום היה מאכזב מאוד.

את השיוט השביעי שהיה הראשון היום, סיים הצמד הישראלי במקום הרביעי והצליח לטפס מהמקום החמישי לרביעי בדירוג הכללי. בשיוט השמיני הם נפסלו יחד עם תשע סירות נוספות בגלל זינוק מוקדם, אבל זה לא מנע מהם לשמור על המקום הרביעי. מספר שעות לאחר מכן, הם התבשרו על פסילתם גם בשיוט השביעי וזאת אחרי שצמד בריטים ערער נגדם בטענה שלא פינו לו את הדרך. בסופו של דבר פורסמו התוצאות הרשמיות לאחר הערעור, וקליגר וסלע ירדו מהמקום הרביעי למקום ה-17 עם 80 נקודות שליליות. נכון לעכשיו הם רחוקים ב-15 נקודות מהמקום העשירי שמוביל לשיוט המדליות, ובכל מקרה הם איבדו כל סיכוי ריאלי למדליה באליפות. ראוי לציין כי קליגר וסלע כבר הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים בלונדון, אחרי שעמדו בקריטריון בתחרות הקדם אולימפית בווימות'.

מחר (שבת) יקיימו גולשות הרוח, שייטת הלייזר רדיאל נופר אדלמן ושייטי ה- 470 2 שיוטים אחרונים בסבב הגמר. ביום ראשון יתקיים שיוט המדליות.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully