וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: האריה השואג

9.12.2011 / 8:23

בן רות'לסברגר נפצע, חזר כמו גדול והוביל את פיטסבורג לניצחון 3:14 חשוב על קליבלנד ולמקום הראשון הזמני ב-AFC צפון

פיטסבורג (3:10) – קליבלנד (9:4) 3:14

עוד צעד חשוב של הסטילרס לכיוון הפלייאוף המתקרב ובעיקר עוד לחץ שמופעל על בולטימור, שמוצאת עצמה כרגע מפיגור חצי משחק מפיטסבורג. הלילה (בין חמישי לשישי), בהיינץ פילד הקר (5 מעלות) הראו הפלדות ובעיקר בן רות'לסברגר, מה עושים כשהכסף על השולחן, עם ניצחון לא מרשים, אבל בהחלט הכרחי.

אמרו לביג בן שהגנת המסירה של הבראונס היא הטובה בליגה ושאולי עדיף יהיה לתת לרשארד מנדנהול את הכדור על הקרקע, אז אמרו. הקוורטרבק המקומי נתן הצגה לקהל שלו עם משחק של 280 יארד, שני הטאצ'דאונים ואיבוד אחד, כל זה באחוזים נהדרים ועם רייטינרג של 129.6. אבל זה אפילו לא הסיפור הגדול של המשחק. במהלך הרבע השני, ביג בן יצא לטיול מהפוקט וחטף סאק עצבני מהגנת הבראונס, כששני שחקנים נוחתים על רגלו. רות'לסברגר נשאר שכוב על הדשא, כשסביבו נאספו חבריו לקבוצה במבטים היסטריים. צ'רלי באץ' עלה ובעונה רווית פציעות קוורטרבקים קשות, בפיטסבורג כבר החלו לחשוש. אלא שביג בן חזר אחרי שני מהלכים בלבד, צולע, אבל שוב מוכיח עד כמה הוא חיה רעה.

פיל דוסון שם את קליבלנד ראשונה על הלוח עם שער שדה כבר אחרי שש דקות, אבל שלוש דקות בלבד חלפו ורות'לסברגר מצא לטאצ'דאון הראשון שלו את ג'ריקו קוצ'רי ל-11 יארד. משם והלאה התפתח משחק הגנתי, כששני פאמבלים של הסטילרס מנעו מהם להגדיל את התוצאה. שלוש דקות לסיום, מצא רות'לסברגר במסירה נפלאה את אנטוניו בראון וזה לקח את הכדור ל-79 יארד וטאצ'דאון מכריע.

יחד עם הטאצ'דאון, לבראון היו 151 יארד באוויר, מנדנהול סיפק 76 על הקרקע. קולט מקוי היה בינוני עם 209 יארד, 18 מ-35 ושני איבודים. הסטילרס כאמור, במקום הראשון בצפון, עם שמונה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים שלהם ובשבוע הבא מצפה להם משחק ענק בסן פרנסיסקו. קליבלנד עם הפסד שישי בשבעה משחקים והיא תצא לאריזונה.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully