וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברט פוחולס חתם בלוס אנג'לס איינג'לס

8.12.2011 / 18:02

שחקן הבסיס הראשון של סנט לואיס פונה לקליפורניה. החוזה: יותר מ-250 מיליון דולר לעשר שנים. גם סי ג'יי וילסון בקבוצה

השם החם ביותר בשוק ההעברות בבייסבול מצא בית. אלברט פוחולס חתם היום (חמישי) בלוס אנג'לס איינג'לס על חוזה לעשר שנים בסכום של 250-260 מיליון דולר. בנוסף, צורף גם המגיש סי ג'יי וילסון, שחתם לחמש שנים על חוזה של 75 מיליון דולר.

פוחולס, 31, שהיה גם על הכוונת של מיאמי מארלינס לפני שזו משכה את הצעתה, דחה את כל הצעותיהם של הקרדינלס במהלך החורף שעבר, כשכל ניסיונותיה של סנט לואיס להחתימו החורף עלו בתוהו. עם קריירה של 11 שנים ושלושה תארי MVP הוא יהיה שחקן חיזוק רציני למלאכים, שאיבדו בשנים האחרונות את הבכורה לטקסס ריינג'רס בבית ה-AL מערב.

בנוסף, חתם גם וילסון באיינג'לס. וילסון היה השם החם בין המגישים בשוק החופשי לאחר שעזב את טקסס. בשתי העונות האחרונות פתח וילסון בריינג'רס, כשב-2010 עמד ה-ERA שלו על 3.35 וב-2011 על 2.94.

האיינג'לס ניסו להיות שחקנים רציניים בשוק בשנים האחרונות, אולם נפלו בכל מירוץ על שחקנים גדולים. ב-2007 הם ניסו לצרף את אלכס רודריגז ואשתקד את קרל קרופורד. הפעם הם פתחו עמוק את הארנק, ונראה כי עם צירופם של פוחולס ו-ווילסון יוכלו לעשות את הצעד הנחוץ כדי להביא עוד קהל בהתמודדות הנצחית עם לוס אנג'לס דודג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully