וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "אומרים שאני קובע את ההרכב, זה לא נכון"

8.12.2011 / 17:25

נשיא מכבי חיפה הגיע לאימון ודיבר עם השחקנים לקראת הדרבי., דגני תורגל כקשר אחורי. גדיר נקנס ונטש את האימון

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר וסגנו, עוזי מור, הגיעו היום (חמישי) לאימון מכבי חיפה ושוחחו עם השחקנים. השניים ערכו שיחה חיובית במטרה להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה, ולקראת הדרבי החיפאי בשבת. "אנשים אומרים שאני קובע את ההרכב של הקבוצה, אבל זה לא נכון", אמר שחר לשחקנים, "אלישע הוא הסמכות הבלעדית בחיפה. יש לכם משחק חשוב בשבת והצעירים צריכים ללמוד מאלה שכן חוו את המשחק הזה".

עוד לפני האימון אמר שחקן בקבוצה: "אנחנו חייבים לנצח את הדרבי. זאת הכנה נהדרת לשאלקה ומשחק שיכול להשכיח את ההפסד להפועל". מהאימון נעדרו מספר שחקנים. אייל גולסה ו-ויאם עמאשה לא התאמנו ועמאשה ינסה לחזור רק מחר לאימונים. גולסה ממשיך לערוך טיפולים במקביל. החלוץ אלון תורג'מן סבל אתמול מצוואר תפוס והיום חזר להתאמן עם הקבוצה, לאחר ששהה במחנה האימונים של הנבחרת האולימפית.

גם טאלב טואטחה וסארי פלאח התאמנו היום עם הקבוצה. עידן ורד שלא התאמן אתמול נטל חלק באימון היום והוא עשוי להיות כשיר למשחק. סיידו יאיא הפצוע ייעדר מהדרבי והממצאים לגביו אינם מעודדים. השניים שאמורים להחליף את עמאשה וגולסה הם אוראל דגני וחן עזריאל. אלישע לוי שוקל לפתוח עם דגני כקשר אחורי לצד גוסטבו בוקולי או תמיר כהן. חן עזריאל יחליף את עמאשה בחוד, כשאלון תורג'מן יישב על הספסל.

חלוץ מכבי חיפה, מוחמד גדיר, נטש את האימון היום בטענה שהוא לא מסוגל להתאמן בגלל פציעה. ההודעה של החלוץ הגיעה מיד לאחר שבמועדון הודיעו לו כי הוחלט לקנוס. לפי ההערכות, גדיר ייקנס ב-500 דולר. גדיר שנסער לאחרונה מהיחס אליו ירד מכר הדשא ולא ברור האם מחר ישלים את ההכנות עם הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל חיפה.

במועדון טוענים שגדיר לא היה אמור להיות בסגל בכל מקרה. במשחק מול הפועל תל אביב, למשל, העדיף אלישע לוי להישאר עם סגל של 17 שחקנים לאחר שחן עזריאל הודיע שהוא חולה, ולא לזמן את גדיר שהיה כשיר לחלוטין. הקנס, אגב, הוטל על השחקן בעקבות העובדה שהתראיין ללא אישור במספר כלי תקשורת ביומיים האחרונים.

גדיר מעדיף לשחק באירופה ואם תגיע לו הצעה מפתה מבלגיה הוא יעדיף לעזוב את ישראל. לאחרונה, כזכור, הוא נפגש עם ראשי ווסטרלו, אך דהאן מנסה לשדכו גם לגנט או למכלן. ההעדפה של חיפה כרגע היא להשאיל את השחקן לחצי עונה ולא למכור אותו. בישראל, הפועל עכו כבר פנתה לשחקן ולאחרונה ניסו גורמים בבני סכנין לשכנע אותו לעבור אליהם.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully