וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בודקת מחדש את אופציית יותם הלפרין

8.12.2011 / 16:03

בעקבות תחילתה של שנת מס חדשה, בקבוצה חושבים לצרף את השחקן בינואר. הבעיה: חתום בסנט פטרסבורג עד תום 2012/13

האם יותם הלפרין ישוב בקרוב למכבי תל אביב? האפשרות הזו עלתה מחדש על הפרק בימים האחרונים. עם עזיבתו של ג'ורדן פארמר, מכבי תל אביב נותרה ללא מחליף ראוי בעמדת הרכז. לוואלה! ספורט נודע כי הנהלת הקבוצה בודקת את האופציה להשיב את הלפרין בינואר, אז תחל שנת מס חדשה שתאפשר לשחקן לחזור ליד אליהו.

כזכור, מכבי תל אביב היתה קרובה להשבתו של הלפרין לפני מספר חודשים ואף הוציאה הודעה רשמית מטעמה, בה נמסר שהלפרין ישחק בקבוצה בשלוש העונות הקרובות, אולם בעיות מס טרפדו את הסיכום עם הגארד. למרות שיחות קדחתניות שערכו נציגיו של הלפרין עם רשויות המס, נציגיו לא הצליחו להסדיר את בעיות המס בהן נתקל השחקן.

יש לציין כי הלפרין מחזיק בחוזה בסנט פטרסבורג עד לסוף עונת 2012/13, כשבקבוצה רואים בו חלק חשוב מההצלחה עד כה. גורמים המקורבים לקבוצה אמרו היום כי יתקשו לראות את המאמן יורי זדובץ מוותר בקלות על השחקן, ללא פיצוי כלשהו, ומאמינים שהקבוצה הרוסית תתנגד למהלך, אם כי בעבר מכבי תל אבי התמודדה עם התנגדויות של קבוצות לשחרור שחקנים.

הלפרין מוביל את קבוצתו עד כה למאזן מושלם בליגת ה-VTB וביורוקאפ. הוא רושם 12.5 נקודות, 4.5 אסיסטים וארבעה ריבאונדים למשחק ביורוקאפ, 15 נקודות, 5.8 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים למשחק ב-VTB ו-13.5 נקודות, 7 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים למשחק בליגה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully