וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "אני קורא את הכותרות וצוחק"

8.12.2011 / 16:29

קפטן מכבי ת"א ביטל את הטענות על מחנאות בקבוצה, במסע”ת לקראת נתניה. ניר לוין: ”יכול להיות שמדוניאנין יחזור לשחק"

ספורט 5

לאחר הימים הסוערים שעברו עליה, קיימה היום (חמישי) מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים, לקראת המשחק מול מכבי נתניה בטדי בשבת (19:00, ספורט2), בהשתתפות המאמן הזמני ניר לוין וברק יצחקי, מחליפו של מוטי איוניר שפוטר ביום שני. הצהובים הידרדרו אחרי ההפסד האחרון, הרביעי ברציפות בליגה, אל המקום התשיעי עם 20 נקודות בלבד לאחר 14 משחקים, בעוד נתניה נמצאת במקום השביעי עם 22 נקודות.

ניר לוין התייחס לתחושות לחזור למכבי תל אביב: "התחושה לחזור היא טובה. בסך הכל מהמעט שאני רואה בתקופה הקצרה, אני רואה רצון, שאיפה של השחקנים לשנות דברים במכבי כדי שיהיו תוצאות טובות יותר. אני נמצא פה כדי לעזור לקבוצה".

על האווירה בחדר ההלבשה הוסיף לוין: "נהניתי לדבר עם השחקנים ולהרגיש את האווירה בחדר ההלבשה. מבחינתי, בהרבה דברים נפתח דף חדש. יש אפשרויות חדשות לשחקנים ברמה החברתית. אני לא מעורה במה שהיה פה לפני כן, אבל אני משתדל ללמוד ולהכיר כמה שיותר.

"כרגע אני מאמן זמני עד למציאת מאמן קבוע. הנושא של כרגע הוא לא מוגדר, כרגע מדובר במשחקים מול נתניה ודינמו קייב, אחר כך נדע מה קורה ונעדכן במידת הצורך. אפשר לעשות שינוי בזמן קצר. יש פה פוטנציאל גדול. יש פה קבוצה בתקופה פחות טובה, אבל מבחינת הפוטנציאל זה ידוע שיש כאן קבוצה טובה שצריכה להיות בחלק העליון של הטבלה".

קפטן הצהובים ברק יצחקי הוסיף: "אני כבר שנה ומשהו כאן וראיתי את חדר ההלבשה, גם בבית"ר ראיתי את חדר הלבשה ובבלגיה. חדר ההלבשה שלנו אין בו מחנאות, יש פה חדר הלבשה טוב. הבעיה היחידה היא שאנחנו משחקים כדורגל טוב. אנחנו לא מנצחים עכשיו, ואנחנו נחזור לעצמנו רק ביחד. לצערי, מוטי לא נמצא איתנו היום בגלל ההחלטות שלו ושל ההנהלה".

יצחקי התייחס לאווירה בחדר ההלבשה ואמר: "בחדר ההלבשה בו יש 25-30 שחקנים לא כולם החברים הכי טובים, אבל לבוא ולהגיד שיש מחנאות או משהו כזה זה מוגזם ולא נכון".

על היחסים עם איוניר הוסיף הקפטן: "לא קרה משהו, בתקשורת דיברו ופתאום התעוררתי בבוקר וקראתי שיש יריבות או מתיחות ביני ובין מוטי. הוא המאמן ומה שהיה אומר לי הייתי עושה. היחסים בינינו היו בסדר גמור.

"כשהתוצאות פחות טובות, חלק מהשחקנים לא מרוצים. הרבה שחקנים דיברו איתי, התייעצו איתי וניסיתי כמה שיותר להרגיע. המטרה שלנו עכשיו היא להיות ביחד. במהלך כל התקופה בה לא שיחקנו טוב, היה חשוב שנישאר ביחד. אלו דברים שקורים במהלך עונה. לא שיחקנו טוב, אנחנו יודעים את זה. לכל אחד מהשחקנים יש חלק בזה".

על הטענות לפיהן היו יחסים לא טובים עם מוסא קונאטה גיחך יצחקי ואמר: "שטויות. זה נכון שהיה עימות במשחק בסטוק בין עטר לקונאטה, אבל זה סיפור שנגמר יום אחר כך. אני קורא את הדברים וצוחק. מי אמר שקונאטה רוצה לעזוב? אני לא שמעתי את זה. אף פעם לא ראיתי אותו מאוכזב".

בתוך כך, הקבוצה ערכה אימון לקראת המשחק נגד נתניה. מהאימון עצמו נעדרו אלירן עטר (מחלה) ומוסא קונאטה (רגישות במפשעה). שרן ייני שחש רגישות בגב, לא השלים את האימון כמו גם גיא חיימוב, שנחבל במהלך האימון.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully