וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תוכל לארח באצטדיון המושבה

9.12.2011 / 10:15

התקבל האישור לחנוך את האצטדיון החדש במשחק מול עכו בשבת. טל מעבי נפגע מתיקול חריף של גולדנברג והוא בספק

מכבי פתח תקוה קיבלה הבוקר (שישי) את האישור הסופי לארח את הפועל עכו מחר באצטדיון המושבה החדש בעיר. בימים האחרונים חיכתה הקבוצה למספר אישורים אחרונים, ביניהם של כיבוי האש, והחותמת הרשמית לכך ניתנה הבוקר. אוהדי הקבוצה מתכוונים לערוך טקס פרידה מרשים ממורד מגמאדוב, במשחק הבית הבא מול הפועל תל אביב, בהשתתפות שחקני עבר וחבריו של הבלם לשעבר.

אחרי ארבע נקודות שצברה בשני המחזורים האחרונים, במלאבס מקווים להשיג ניצחון שני ברציפות בבית. אייל לחמן לא אמור לערוך שינויים גדולים בהרכב ונראה כי הוא מתלבט רק לגבי עומר גולן, שכבש את השער האחרון של הקבוצה לפני שבועיים. במקרה כזה, עשוי דני פרדה לרדת לספסל. האימון היום התנהל על מי מנוחות, אבל אירוע אחד הפר מעט את השקט. המגן חגי גולדנברג פגע בחריפות במגן טל מעבי, שנזקק לטיפול וירד מכר הדשא. במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה ושלחו את המגן לעבור אבחנה רפואית מאוחר יותר. אם מעבי לא ישחק, קובי גנון צפוי להחליפו.

בסביבתו של החלוץ טל בן חיים עדיין טוענים כי הוא מעדיף לשחק באוקראינה, על פני כל קבוצה אחרת בישראל. לאחרונה נעשים נסיונות לשדכו לליגה הרוסית. בן חיים מעדיף לשחק באוקראינה, שם הציעו לו מיליון דולר לעונה ומתכוונים להיכנס בקרוב עם מכבי פתח תקוה למשא ומתן לגבי רכישת כרטיסו. בשלב זה, לוזון דורש שלושה מיליון יורו.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully