וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "השחקנים יודעים מה המשמעות של הדרבי"

הפועל חיפה מקווה להמשיך במומנטום מול היריבה העירונית, המאמן: "השחקנים כאן יכולים להיות מופתעים מעצמם"

הפועל חיפה המשיכה להתכונן היום (חמישי) לדרבי מול מכבי חיפה בשבת, בזמן שמרבית הכרטיסים לאוהדי האדומים למשחק כבר אזלו. טל בנין, שבמשחקו השני בקבוצה אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, ינסה לנצל את המומנטום השלילי של הירוקים שהובסו על ידי הפועל תל אביב.

"אני מאמין שעם עבודה נכונה ואינטנסיבית נשתפר עוד", אמר בנין לקראת המשחק. "אנחנו יכולים להגיע למקום הרבה יותר רחוק, והשחקנים כאן יכולים להיות מופתעים מעצמם".

לקראת הדרבי אמר בנין: "החבר'ה פה מקומיים, חיים בעיר ונושמים את האוהדים. הם יודעים מה המשמעות של הדרבי. אנחנו מתכוננים כאילו לשבוע רגיל, אבל לדרבי יש ערך מוסף ואני מקווה שנבוא מרוכזים וחיוביים".

על היריבה העירונית אמר בנין: "מכבי חיפה הייתה בהרבה מאוד מצבי לחץ ויצאה מהם, אבל לנו יש את המטרות שלנו. יש לנו מה להרוויח וגם הרבה מה להפסיד. יש פה עניין של יוקרה ותקווה מחודשת שפרחה לה בתוך שבוע".

לגבי השעייתם של משה ביטון ואלירן ג'ורג' עד אחרי המשחק אמר בנין: "יש פה מסגרת, וכולם צריכים לעמוד בכללים. מי שמחליט על דעת עצמו לא ללכת לפיהם לא ימצא את עצמו במסגרת הזו. כל עוד אני אהיה פה, כולם יעריכו את המקום הזה".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully