וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: שחר רוברג נתן פייט למקאלוך בטורניר באזל

8.12.2011 / 11:10

השחקן הישראלי המוכשר בן ה-17 הפסיד למקצוען האנגלי 4:2 וסיים שנה שניה ברציפות במקום השני בטורניר בשוויץ

שחקן הסנוקר הישראלי, שחר רוברג, סיים השבוע במקום השני בטורניר באזל היוקרתי בשוויץ, אחרי שהפסיד במשחק הגמר 4:2 למקצוען האנגלי איאן מקאלוך. בחצי הגמר גבר רוברג 1:3 על השוויצרי המדורג 1, אלכסנדר יוסנבאכר. במשחק הגמר עצמו מול מקאלוך סיפק רוברג תצוגה מרשיהמ ביותר כשהצליח להשוות ל-2:2 במשחקונים, אלא שבסופו של דבר האנגלי המנוסה ניצח 2:4 אחרי קרב של שלוש שעות.

למעשה, זו הייתה הפעם השניה שבה רוברג בן ה-17 מסיים במקום השני בתחרות היוקרתית בבאזל. מהשלב המוקדם בתחרות עלו 20 שחקנים משוויץ ו-12 שחקנים אורחים שהוזמנו מאנגליה, ישראל, צרפת, פינלנד, איטליה, טורקיה, אוסטריה וגרמניה. בשלב הבתים רוברג סיים במקום הראשון, כשהוא רשם על הדרך ברייק של 91 נקודות. בשמינית הגמר הוא ניצח 1:3 את השחקן המדורג 3 בשוויץ. ברבע הגמר הוא גבר על הצרפתי המדורג 1 בתוצאה 2:3.

בחצי הגמר כאמור רוברג ניצח 1:3 את אלכסנדר יוסנבאכר, תוך גילוי משחק נהדר עם ברייקים של 52, 63, 72 ( יש לציין שמאמנו האישי של אלוף שוויץ הינו השחקן איאן מקאלוך). מנהלו האישי של רוברג, אלברט זנפט סיפר: "שחר זכה למחמאות ותשבוחות רבות ממארגן הטורניר, ומכל אנשי המקצוע שהיו בתחרויות, וכמו כן מהספונסר הראשי של הטורניר, שכל כך התלהב משחר והרעיף עליו תשבוחות ועתיד מזהיר וצפה שתוך שנתיים שחר ישחק בעולם הסנוקר המקצועני.

"רוברג זכה לקבלת פנים נפלאה ויחס נהדר לאורך כל הטורניר, והוזמן להשתתף בשני טורנירי הצ'אלנג' הגדולים שיתקיימו במרץ ובספטמבר 2012 בבאזל. שחר לא נח לרגע ובמקביל להכנות למבחני הבגרות (תלמיד י''ב בגמנסיה הרצליה, שנה אחרונה) מחכה לו תכנית פעילות אינטנסיבית שכוללת מחנה אימונים של שבוע ימים עם בואו של מר פי. ג'יי נולאן, מאמן נבחרת אירלנד ואירופה, שיגיע ישראל ב-12 לדצמבר כאורח עמותת אי. אם פריים שח וסנוקר".

ביליארד בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר רוברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully