וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי הוגרל מול פקיסטני בגרנד סלאם טוקיו

8.12.2011 / 10:15

גם אם הג'ודוקא הישראלי הבכיר יהנה מניצחון טכני, צפויה לו הגרלה קשה מאוד בהמשך. הישראלים יתחילו להתחרות בשישי

תחרות הגרנד סלאם היוקרתית בג'ודו תצא לדרך ביום שישי בטוקיו, והיום (חמישי) נערכו הגרלות הקרבות. אריק זאבי (עד 100 ק"ג) שבשנה שעברה זכה במדליית הכסף בטורניר הנחשב. צפוי לפתוח את התחרות מול שאה חוסיין הפקיסטני. עדיין לא ברור אם היריב מהמדינה המוסלמית יעלה לקרב, אבל בכל מקרה זאבי אמור לנצח אותו. אם אכן יעשה זאת, מצפה לו בסיבוב השני קרב לא קל בכלל מול המונגולי טובשינבאיאר נאידאן, מדליסט הזהב האולימפי מבייג'ינג 2008. אם זאבי יצליח לעלות לרבע הגמר הוא צפוי לפגוש שם את המדורג 1 בעולם, טקמאסה אנאי היפני. זאבי יתחרה ביוום ראשון, שיהיה היום השלישי והאחרון בטורניר.

שלושה ישראלים יתחרו כבר ביום שישי בטוקיו. רוני שוורץ (עד 48 ק"ג) תתמודד בסיבוב הראשון נגד טאמאמי ימאזאקי היפנית, טומי ארשנסקי (עד 60 ק"ג) עלה אוטומטית לסיבוב השני ויפגוש שם את אילגאר מושקייב מאזרבייג'אן שהוא מדליסט הארד מאליפות העולם האחרונה. גולן פולק (עד 66 ק"ג) יפגוש בסיבוב הראשון את טומופומי טקאג'ו היפני.

אליס שלזינגר וירדן ג'רבי, המתחרות ביניהן על כרטיס בודד לייצוג ישראל בלונדון 2012 במשקל של עד 63 ק"ג יתחרו ביום שבת. שלזינגר תפתח מול טטיאנה קזנייוק הרוסיה בעוד שג'רבי תתמודד נגד קלאודיה ארנס הגרמניה. באותו היום יתחרה גם סוסו פלאלישווילי (עד 73 ק"ג) שעלה אוטומטית לסיבוב השני ויפגוש שם את ולדימיר סורוקה האוקראיני. ביום ראשון יתחרה גם אסף זוהר (מעל 100 ק"ג) שיתמודד בסיבוב הראשון נגד עבדולו טנגרייב מאוזבקיסטן.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully