וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי מארלינס יורדת מאלברט פוחולס

8.12.2011 / 0:02

הקבוצה הפעילה ביותר בשוק משכה את הצעתה לשחקן, מארק בהרלי סיכם לארבע שנים. בובי ולנטיין: "אני שונא את היאנקיז"

אחרי שצירפה את הית' בל, חוזה רייס וכעת גם המגיש הפותח מארק בהרלי, שסיכם ביום רביעי, מיאמי מארלינס הודיעה כי היא יורדת מהניסיון להחתים את הכוכב הגדול של ה-MLB אלברט פוחולס. בהרלי והמארלינס הגיעו לסיכום לארבע שנים, בהן ישתכר השחקן 58 מיליון דולר וישחק תחת אוזי גיין, שהיה מאמנו בשיקגו וייט סוקס.

לגבי פוחולס, המארלינס הציעו לו יותר מ-200 מיליון דולר לעשר שנים, כולל תפקיד בקבוצה לאחר הפרישה, אולם חזרו בהם מההצעה, כנראה בגלל שדרים לפיהם הוא מתכוון להישאר בסנט לואיס. בקבוצה עדיין חושבים על המגיש סי ג'יי ווילסון, שעד לעונה האחרונה שיחק בטקסס. ווילסון עצמו אמר כי לא הגיע להחלטה עדיין.

עוד מהליגה: קולורדו העבירה לסן דייגו את המגיש יוסטון סטריט, שיחליף בעמדת הקלוזר את בל. פיטסבורג צירפה את המגיש אריק בדארד ששיחק בסיאטל ובבוסטון בעונה שעברה, וגם השיבה את האאוטפילדר נייט מקלאות', אותו העבירה בטרייד לאטלנטה ב-2009.

בובי ולנטיין, המאמן החדש של בוסטון, מנסה להתחבב על העיר ואמר כי הוא שונא את ניו יורק יאנקיז. "אני לא רוצה לבזבז זמן ולדבר עליהם", אמר כשהוא מודע היטב לנוכחות התקשורת סביבו בשיחות החורף, "הם פשוט לא שווים את זה". ג'ו ג'ירארדי, מאמן היאנקיז, מבין את חוקי המשחק: "הוא תמיד הוסיף פלפל לקבוצות שאימן. יהיה מרתק לאמן מולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully