וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בבית הדין: דמארי ביצע תנועה מגונה לקהל

7.12.2011 / 18:38

המועדון עמד לדין בגין זריקת חפצים והציג תמונה בה החלוץ מפנה אצבע משולשת. לוי לשחקניו: "עם חוסר ארגון מקבלים בראש"

מכבי חיפה עמדה אחר הצהריים (רביעי) לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, שהשליכו חפצים לעברם של שחקני הפועל תל אביב במשחק בין הקבוצות ביום שני. כחלק מקו ההגנה, המועדון הציג תמונה של החלוץ עומר דמארי כשהוא מפנה אצבע משולשת כלפי האוהדים הירוקים, מה שגרם לטענתם להתגרות בקהל. הדובר דודו בזק שהציג את התמונה טען בדיון: "אין לי ספק שאם הוא לא היה מתנהג כך, לא היו נזרקים חפצים". הדיין עמנואל סלע אמור להגיש מאוחר יותר את החלטתו, כשדוח השופט אלון יפת ילווה אותה. בדיון נעשה ניסיון להסדר טיעון, אך הדבר לא צלח ולכן ההחלטה נותרה בידי סלע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המפלילה? דמארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כל, חיפה חזרה הערב להתאמן לראשונה מאז התבוסה להפועל תל אביב. אלישע לוי ערך אסיפה לשחקניו ואמר: "במחצית הראשונה היינו בסדר, היינו מאורגנים, אבל בשנייה סבלנו מחוסר ארגון. במעמדים כאלה, בגלל חוסר ארגון מקבלים בראש. כבר קיבלנו שניים, אבל למה לקבל את השער השלישי בדקה ה-90? זה היה מיותר, חבל שלא מנענו אותו".

כזכור, מוקדם יותר התברר כי הקבוצה ספגה מכה נוספת, עם קבלת ממצאי הבדיקות של אייל גולסה ו-ויאם עמאשה, שאמורים להיעדר ממשחק הדרבי בשבת. עמאשה סובל ממתיחה ברצועת הכתף וגולסה ממתיחה סביב רצועות המרפק. החלוץ התבקש לנוח יומיים וינסה לחזור להתאמן ביום שישי. אם גולסה ייעדר, גוסטבו בוקולי יפתח בוודאות, כשתמיר כהן עשוי לרדת לספסל ולפנות את מקומו לסיידו יאיא, אם יהיה כשיר. יאיא לא התאמן הערב, כמו גם עידן ורד שסובל מעומס, אבל ההערכה היא שיהיה כשיר למשחק. את עמאשה עשויים להחליף חן עזריאל או אלון תורג'מן. האחרון שוהה יחד עם טאלב טואטחה וסארי פלאח במחנה הנבחרת האולימפית, שאמור להסתיים היום.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully