וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "עד הערב איוניר גמר כאן"

אחד השחקנים הבכירים גילה למקורב בבוקר שלאחר ההפסד להפועל חיפה: "הוא גמר את המועדון הזה בחודשיים האחרונים"

במכבי תל אביב מנסים להתאושש מכל ההמולה שלאחר פיטורי מוטי איוניר. אלא שהיום (רביעי) מתברר כי באופן תמוה היו שחקנים שידעו על מה שעתיד לקרות כבר בבוקר שאחרי ההפסד להפועל חיפה. אחת הדוגמאות לכך הייתה כאשר שחקן בכיר בקבוצה העביר למקורביו הודעה ביום שני בבוקר, הרבה לפני פיטורי המאמן, ובה רשם: "עד הערב איוניר גמר כאן. הוא גמר את המועדון הזה בחודשיים האחרונים". לא מן הנמנע כי משמעות הדבר היא שמספר שחקנים היו בסוד העניין של ההחלטה.

בנוסף, עדיין נשמעות טענות לגבי הקרע הגדול של איוניר עם השחקנים, שסיפרו כי זכו לחוסר כבוד מצד המאמן, מה שחייב לדבריהם פרידה כבר לפני זמן רב. אחד השחקנים הוסיף עקיצה, ואמר: "אולי עכשיו יבוא מאמן שיידע איזה שחקנים יכולים באמת לקחת עליהם מועדון גדול ולהוביל. מאמן שנותן יד להשפלה של אלברמן משפיל את עצמו ועושה מעצמו קטן, אין מקצוען וראוי יותר מאלברמן ליחס טוב ואמיתי".

שיחת היום בין השחקנים בקבוצה הייתה בנוגע למועמדים הפוטנציאליים ובעיקר על כך שכל כך הרבה מועמדים איכותיים מורידים עצמם מהפרק. אחד השחקנים אמר על כך: "גוטמן זה נבחרת, גיא לוזון נבחרת צעירה, ההוא לא רוצה לבוא והשני רוצה יותר מדי כסף. אנשים רואים את כל הבלגן מבחוץ ונבהלים. בסך הכל הדברים כאן יותר טובים ממה שרואים או כותבים. יש בלגן אבל באווירה אחרת הכל יכול להיות אחרת. בתחילת העונה קינאו בחדר ההלבשה שלנו כשכלום לא יצא החוצה ובמכבי חיפה והפועל היו רק ליכלוכים, איך זה שבשלושה חודשים הכל התהפך והפכנו לבדיחה".

היום ערכה הקבוצה אימון לקראת המשחק הביתי נגד מכבי נתניה באיצטדיון טדי. האווירה באימון הייתה חיובית ונראה שכרגע כולם במועדון מנסים להרגיע את העניינים. השחקנים שערכו אימון עם מאמן הכושר יוסי קקון זכו לאווירה מבודחת כאשר באחת הפעמים כשקקון לא היה מרוצה, הוא זרק להם: "לא לבכות, אופיר חיים דיבר איתי ואמר לי שעכשיו הוא בא לכאן בחינם". מי שנעדרו מהאימון היו דור מיכה, מואנס דאבור וברק לוי השוהים עם הנבחרת הצעירה. רוברטו קולאוטי הסובל מפציעה בשריר הירך האחורי המשיך בהליך ההחלמה כשערך אימונים בצידי המגרש. גל אלברמן, שנחבל במותן במשחק נגד בשיקטאש, לא השלים האימון כמו גם דיא סבע שנפצע בשריר הירך האחורי.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully