וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גולסה ועמאשה לא צפויים להיות בסגל לדרבי

7.12.2011 / 12:13

צרות לירוקים: מתיחות ברצועות המרפק והכתף לשניים, החלוץ ינסה להתאמן בשישי. סאקה צפוי להגיע להתרשמות בשבוע הבא

מכבי חיפה עדיין לא הספיקה להתאושש מהתבוסה להפועל תל אביב, וכבר נחתה עליה מכה נוספת: אייל גולסה ו-ויאם עמאשה עברו אתמול (שלישי) סדרת בדיקות והממצאים שהתקבלו הבוקר צריכים להדאיג מאוד את אלישע לוי. עמאשה עבר צילום ברמב"ם ומתברר כי הוא סובל ממתיחה ברצועת הכתף. גולסה שספג מכה חזקה בידו סובל ממתיחה סביב רצועות המרפק. החלוץ התבקש לנוח יומיים וינסה לחזור להתאמן ביום שישי. "כרגע הסיכויים ששניהם ישחקו בדרבי נמוכים מאוד", אמרו בחיפה. גולסה עצמו נסע כבר הבוקר לכפר גלים בכדי לקבל טיפול פיזיותרפי. בחיפה מאמינים שטיפול כזה יטיב את מצבו, אך לא ברור כמה זמן ייקח לו להחלים.

הערב תחל הקבוצה בהכנות לקראת הדרבי (שבת, 20:00), כשבצילו ממתינה ההתמודדות מול שאלקה ביום רביעי. "שני המשחקים הללו יבהירו האם אנחנו עדיין בתמונת האליפות והאם הקבוצה חזקה מספיק כדי לעבור שלב באירופה. לכולם ברור שאסור לבנות על תיקו בין לרנקה לסטיאווה, ולכן נהיה חייבים לנצח. כרגע, אנחנו מתרכזים רק בדרבי", אמרו בקבוצה. על הפציעות של שני השחקנים הבכירים בקבוצה נאמר: "זאת מכה גדולה לקראת משחק הדרבי, כי הוא יהווה הכנה לשאלקה. שחקנים אחרים יצטרכו להתעלות על עצמם".

מאחורי הקלעים, אלישע לוי ממשיך לעבוד לקראת ינואר. קשר וקפטן הנבחרת האולימפית של ניגריה, איו סאקה (19), אמור להגיע בימים הקרובים לישראל והוא אחד השמות שעלה במסגרת ההכנות לחזק את הקבוצה בחודש ינואר. בחיפה שוקלים לזמן גם בלם למבחנים, אך כרגע אין כל התפתחות משמעותית בעניין. דקל קינן הוזכר על ידי גורמים שונים במועדון כמי שמסוגל לחזק את מרכז ההגנה, אך השחקן אמר למקורביו שבינתיים אין לו כוונה לחזור לישראל. משה אוחיון וגל אלברמן הם שני שמות שעלו לאחרונה על הפרק, אם כי הראשון עדיין לא החליט האם לעזוב את פולין ולחזור לישראל, ומה גם שלוי מעדיף קשר זר. אם יוחתם רק זר אחד, ייתכן שהחלוץ מרלון דה חסוס יישאר.

מוחמד גדיר צפוי להיפגש בקרוב עם סוכנו, דודו דהאן, ולקבל החלטה היכן ישחק בחודש ינואר. ההצעה מווסטרלו עדיין על הפרק. נראה כי אם יקבל החלטה להישאר בישראל, הוא ישחק בהפועל עכו, שמאמנה אלי כהן מעריך אותו מאוד ואף שוחח עימו. עלי עוסמאן ממתין להתפתחויות עם הפועל חיפה, שמחפשת מגן ימני. המגן טאלב טואטחה אמור להיפגש בימים הקרובים עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק בליווי סוכנו דדה חדד ואביו, חסן. הארבעה אמורים לחתום רשמית על הסכם לחמש שנים, לאחר שטיוטת החוזה כבר הועברה לנציגיו.

המועדון יעמוד היום (16:00) לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, שהשליכו חפצים לעברם של שחקני הפועל תל אביב. על פי הערכות שונות, המועדון יספוג קנס של כ-20 אלף שקל. ייתכן שבית הדין יקבע גם עונש נוסף, על תנאי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully