וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: המרדף נמשך

7.12.2011 / 11:20

פיטסבורג, שחייבת ניצחון אחד יותר מבולטימור כדי לזכות ב-AFC צפון, תארח את קליבלנד למשחק שיפתח את מחזור 14

פיטסבורג (3:9) – קליבלנד (8:4), בין חמישי לשישי, 3:20, ESPN

למי שניסה להכחיש או לשכוח, הסטילרס הוכיחו ביום ראשון האחרון שהם בלי ספק אחת המועמדות הבכירות לזכייה בסופרבול העונה. אלופת ה-AFC המכהנת אירחה למשחק לא פשוט על הנייר את סינסינטי, אבל הגנה כמעט בלתי חדירה ו-11 דקות של פורענות ברבע השני, בהן השיגו הפלדות ארבעה טאצ'דאונים, העניקו לפיטסבורג ניצחון גדול וחשוב, השלישי ברציפות והשביעי בשמונה משחקים, שמאפשר להם להמשיך ולרדוף אחרי בולטימור בקרב על הזכייה בבית הצפון, שככל הנראה גם תעניק שבוע חופש בפלייאוף.

כזכור, בולטימור ניצחה את הסטילרס פעמיים העונה, כך שהקבוצה מפנסילבניה צריכה ניצחון אחד יותר מהרייבנס במאזן בסיום העונה. זה לא יהיה קל, אבל הדרך לשם ממשיכה במשחק מול הבראונס, שהפסידו לבולטימור ביום ראשון, הפסד חמישי בשישה משחקים. הגנת המסירה של הבראונס עדיין ראשונה בליגה, כך שלביג בן רות'לסברגר לא צפויים חיים קלים, אבל הגנת הריצה בקליבלנד פשוט לא קיימת. הבראונס במקום ה-31 בליגה בקטגוריה הזו, כשבמשחק האחרון היה תורו של ריי רייס להתפרע עליהם עם 204 יארדים בריצה. ראשרד מנדנהול, שסיפק שני טאצ'דאונים מול סינסינטי, בהחלט ישמח להמשיך בקו הזה. ההגנה של הסטילרס לא הרשתה כלום ליריבות לאחרונה וכעת היא תפגוש את קולט מקוי ופייטון היליס, שמובילים את אחת מההתקפות החלשות בליגה, שמספקת רק 14.6 נקודות למשחק.

זה יהיה המפגש הראשון העונה בין הקבוצות, כאשר השני ייערך במחזור הסיום, אז פיטסבורג עשויה להגיע למלחמת עולם בקליבלנד. הסטילרס ניצחו 14 מתוך 15 המשחקים האחרונים מול קליבלנד, שלמעשה לא ניצחה בהיינץ פילד מאז 2003.

תחזית: פיטסבורג

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully