וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בולמי זעזועים

6.12.2011 / 9:50

סן דייגו קטעה את רצף ששת ההפסדים וגברה 14:38 בחוץ על ג'קסונוויל החלשה. פיליפ ריוורס הצטיין עם שלושה טאצ'דאונים

ג'קסונוויל (9:3) – סן דייגו (7:5) 38:14

זה לקח הרבה יותר מדי זמן, וגם הפעם זה לא היה פשוט בהתחלה, אבל בשעה טובה גם אוהדי סן דייגו יכולים להוציא את הראש מהשקיות החומות, אחרי שהצ'ארג'רס סופסוף קטעו את רצף ששת ההפסדים, שכנראה ישאיר אותם מחוץ לפלייאוף השנה, בניצחון חוץ נאה בצפון פלורידה.

מייק טולברט סידר טאצ'דאון מהיר וסן דייגו כבר עלתה ל-0:10, לפני שבליין גאברט הראה כמה ניצוצות ברבע השני ועם שתי מסירות, אחת למוריס ג'ונס דרו והשנייה לססיל שורטס, הפך את התוצאה. בסן דייגו כנראה הבינו שאם לא ייקחו את עצמם בידיים בנקודה הזו, המשבר יחריף עוד יותר ובדקה וחצי האחרונות של המחצית פיליפ ריוורס המושמץ נזכר שעד לא מזמן הוא היה מבכירי הקוורטרבקים בליגה וסידר גם הוא שני טאצ'דאונים זריזים, אחד לוינסנט בראון ל-22 יארד והשני לוינסנט ג'קסון ל-35.

ריוורס כנראה קיבל ביטחון, כי מיד עם פתיחת המחצית השנייה הוא שלח את מלקולם פלויד ל-52 יארד ועוד טאצ'דאון, שגמר את המשחק. ריאן מת'יוס סגר את היום עם ריצה ל-31 ברבע האחרון והצ'ארג'רס ירדו מחייכים, לראשונה מאז ה-9 לאוקטובר. הם במקום האחרון בבית המערב, שני משחקים מאחורי המובילות, כשנותרו עוד ארבעה בקופה. עבור הג'אגוארס, היה זה הפסד שלישי ברציפות.

מספרים: ריוורס עם 294 יארד באחוזים נהדרים, שלושה טאצ'דאונים והכי חשוב, אפס איבודים. מת'יוס חגג עם 112 יארדים על הריצפה, פלויד תפס ל-108 באוויר. בג'קסונוויל, גאברט עם 195 יארד, צמד ואיבוד. ג'ונס דרו שיחק לבד בערך עם 97 יארדים קרקעיים ועוד 91 באוויר.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully