וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ברט פארב יהיה מוכן להצטרף לשיקגו

5.12.2011 / 22:45

הקבוצה, שאיבדה את ג'יי קאטלר עד לסיום העונה, טרם פנתה לשחקן, אבל מקורביו הודיעו כי הוא מוכן להקשיב להצעה ממנה

הסאגה נמשכת, פרק 63,581. ברט פארב יהיה מוכן להקשיב אם שיקגו ברס תציע לו לשוב למגרשים ולקבל את משרת הקוורטרבק בקבוצה עד לסיום העונה, כך טוענים היום (שני) כלי התקשורת בארצות הברית.

שיקגו, שנלחמת על מקומה בפלייאוף, ממוקמת כרגע במקום החמישי ב-NFC עם מאזן 5:7, אבל הברס איבדו לפני מספר שבועות את הקוורטרבק הפותח שלהם ג'יי קאטלר ואמש הם נראו איום ונורא בהפסד הביתי 10:3 לקנזס סיטי, שעלול לפגוע קשות בסיכוי שלהם להעפיל לפלייאוף.

על פי הדיווח, הברס טרם פנו לפארב, שבעברו 20 עונות, 71,838 יארדים ו-508 טאצ'דאונים, פרש באופן רשמי ב-17 בינואר לאחר שנתיים במדי מינסוטה ווייקינגס. מקורביו של השחקן דאגו להדגיש שהוא ממשיך להתאמן ושומר על כושר טוב.

בינתיים הברס ימשיכו ללכת עם קיילב הייני, למרות שזה זרק שישה איבודים בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה. דווין הסטר אמר היום שלדעתו הגעה של קוורטרבק ותיק במקומו של הייני תהיה "ביזבוז זמן מוחלט"., כשגם המאמן לאבי סמית' העניק גיבוי לקוורטרבקים שלו. אם פארב אכן יצטרף לשיקגו, תהיה זו קבוצת ה-NFC צפון השלישית שלו אחרי גרין ביי ומינסוטה. אגב, לשיקגו מחכה משחק חוץ מול הפאקרס בחג המולד, ה-25 לדצמבר.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully