וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "גראבלין פייבוריטית, אבל אנחנו מלאי אמונה"

5.12.2011 / 19:47

מאמן הפועל ירושלים אופטימי לקראת משחק החוץ הקשה ביורוקאפ. די ג'יי סטרוברי: "למדנו מהטעויות שביצענו מולם"

ניצחון ושני הפסדים. זה המאזן של הפועל ירושלים אחרי שלושה משחקים בבית א' של היורוקאפ עד כה העונה, לאחר שהובסו בשבוע שעבר 91:75 בבית על ידי גראבלין הצרפתית, ששומרת עד כה על מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים. מחר (שלישי) תפגוש הקבוצה של עודד קטש את גראבלין בפעם השנייה תוך שבוע, כשהפעם זה יהיה בחוץ ובמסגרת המחזור הרביעי של היורוקאפ.

הצרפתים יודעים שניצחון יבטיח להם את הכרטיס לטופ 16, בעוד ירושלים יודעת שהיא חייבת ניצחון מפתיע במיוחד שיעניק לה מקדמה משמעותית בקרב על המקום השני מול דונייצק האוקראינית. במשחק במלחה הצליחה גראבלין לקלוע מחוץ לקשת בצורה נהדרת עם 14 שלשות וניצלה 15 איבודי כדור של הירושלמים. הפעם עודד קטש ודאי מקווה שהקבוצה שלו תמשיך במומנטום מהליגה, שם הביסה את מכבי חיפה ביום שבת, ולהפתיע גם בצרפת. החדשות הטובות מבחינת המאמן מגיעות מכיוונו של בריאן רנדל, שסבל מקלקול קיבה ולא שיחק בשבת, וצפוי להיות כשיר למשחק מחר.

עודד קטש אמר לקראת המשחק: "גראבלין קבוצה מצוינת, ראינו את זה בשבוע שעבר במלחה, הם פייבוריטים אבל אנחנו באים עם הרבה אמונה ורצון לנצח. אנו נמצאים בתקופה טובה ונרצה להמשיך אותה. נצטרך לנטרל את משחק ההתקפה שלהם עם הגנה חזקה ולשלוט בריבאונד. במשחק מסוג זה צריכים לעשות מינימום טעויות בשביל לנצח וצריכים להיות מרוכזים במשך 40 דקות".

די ג'יי סטרוברי הוסיף: "מצפה לנו מחר משחק סופר קשה מול קבוצה התקפית משובחת, שלא בכדי מוליכה את הבית ונמצאת עם רגל וחצי בשלב הבא. למדנו מהטעויות שעשינו מולם בשבוע שעבר ונצטרך להציג יכולת גוהה בשביל לנצח. המשימה קשה אבל בהחלט אפשרית. נרצה להמשיך את המומנטום החיובי שלנו מהליגה גם באירופה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully