וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורנון דייויס: "המטרה שלנו היא להגיע למשחק האליפות"

5.12.2011 / 13:25

הטייט אנד של סן פרנסיסקו לא מסתפק באליפות ה-NFC מערב. ארון רוג'רס: "לסיים משחק ככה זו הנאה גדולה ביותר"

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס עלתה הלילה (בין ראשון לשני) לפלייאוף לראשונה מאז 2002, כשזכתה באליפות ה-NFC מערב לאחר ניצחון 0:26 על סנט לואיס, אבל לא מתכוונת לעצור כאן. "אנחנו רוצים להגיע למשחק על האליפות", אמר הטייט אנד ורנון דייויס, "זה משהו שחלמתי עליו הרבה זמן. זו הסיבה שאני פה".

המאמן ג'ים הארבו העביר מסר לקהל. "הניצחון הזה מוקדש לכל אלה שנושאים את דגל המועדון כל כך הרבה שנים. בכל שנה הם היו פה, חושבים שיגיעו לפלייאוף שנה אחרי שנה, ואז מגיעה האכזבה".

מי שרשם נקודת ציון מעניינת הוא הרץ האחורי פרנק גור, שעם 73 יארד הפך להיות הניינר עם הכי הרבה יארדים על הקרקע בכל הזמנים. הוא צבר לאורך הקריירה 7,396 יארד, כשעבר את ג'ו פרי המנוח. מה שמעיב על השמחה היא פציעתו של פטריק וויליס. הליינבקר יצא במהלך המשחק, כשהבשורה הטובה, יחסית, היא שמדובר בפציעה בשריר הירך ולא במשהו חמור יותר.

ארון רוג'רס וגרין ביי פאקרס בדרך לעונה מושלמת? אחרי ה-35:38 במדולנדס על ניו יורק ג'איינטס, מעטים יעזו להמר נגדם. "כשמשחק נגמר ככה, אפשר להגדיר אותו ככיפי", אמר רוג'רס, שהנהיג דרייב מנצח ב-58 השניות שנותרו לאחר השוויון של הג'איינטס והחמיא לעצמו. "קיבלנו את הכדור עם פחות מדקה על השעון וסיימנו עם שער שדה קליל. זה מאוד מתגמל. אני מדרג הנאה כזו בטופ".

עוד חדשות מהליגה

- שיקגו ממשיכה לספוג מהלומות, כששבועיים אחרי ג'יי קאטלר נפצע גם הרץ מאט פורטה בברכו. הוא צפוי להחמיץ לפחות שבועיים, אולי אפילו את המשך העונה, לה נותרו ארבעה משחקים.

- קאם ניוטון מקרוליינה הגיח שלוש פעמים לאנדזון של טמפה ביי בניצחון הפנת'רס 19:38 והפך בכך לקוורטרבק לשיאן הריצות לטאצ'דאון בעונה אחת - 13. הוא עבר את סטיב גרוגן (12, ב-1976) ועוד שלושה קוורטרבקים שרשמו 11 ריצות.

- ואי אפשר בלי טים טיבו, שביצע עוד מהפך וניצח עם דנבר את מינסוטה 32:35. "קשה להתווכח עם העובדות", אמר כריסטיאן פונדר, הקוורטרבק של הווייקינגס, "האיש פשוט יודע לנצח משחקים".

- דאלאס החמיצה הזדמנות לשער שדה בשניות הסיום של המשחק מול אריזונה והפסידה 19:13 בהארכה. מי שגרם להחמצה, לפחות בעקיפין, הוא מאמן הקאובויס ג'ייסון גארט, שהקפיא את הבועט שלו דן ביילי כשלקח פסק זמן לפני הבעיטה. "רציתי לוודא שהוא בועט נקי ובלי לחץ", הסביר גארט, "על השעון היו 6 שניות ורצינו לתת הזדמנות להוצאה והנחה חלקות של הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully