וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חוזה רייס סיכם במיאמי מארלינס

5.12.2011 / 7:49

האינפילדר סיכם לשש שנים, בהן ישתכר כ-106 מיליון דולר, הדגים עדיין רוצים את פוחולס. מג'יק ג'ונסון ירכוש את הדודג'רס?

מיאמי מארלינס שינתה את שם המועדון, הצהירה שהיא הולכת בגדול כדי להביא אוהדים - והלילה (בין ראשון לשני) קיימה את הבטחתה, כשצירפה את האינפילדר של ניו יורק מטס חוזה רייס. רייס, שהפך לשחקן חופשי לאחר עונת 2011, סיכם עם המארלינס על חוזה לשש שנים בסך של 106 מיליון דולר. הבעיה אתו לאורך הקריירה הייתה פציעות, כשגם הדיכאון הספורטיבי שמקבל כל ספורטאי ממשחק במטס היה בעייתי משהו.

בינתיים, מיאמי לא מתכוונת לעצור וחושבת ברצינות על צירופו של אלברט פוחולס. המארלינס מתכוונים להישאר עמוק במירוץ הזה, ומקווים שעסקה תושג כבר ביומיים הקרובים. בחורף שעבר דחה פוחולס הצעה מסנט לואיס לחוזה של 198 מיליון דולר לתשע שנים, גבוהה מההצעה ההתחלתית של מיאמי, אולם נראה שהדגים יעלו את המחיר. כעת, השאלה היא האם הוא יסכים.

ההשעיה של מני רמירז קוצרה מ-100 ל-50 משחקים, והאאוטפילדר שוקל בעקבות כך לחזור בו מהודעת הפרישה שהוציא במהלך העונה שחלפה. פדרו מרטינז, חברו לשעבר של רמירז בבוסטון רד סוקס, צפוי להודיע על פרישה מבייסבול בימים הקרובים, לאחר שלא שיחק לכל אורך העונה החולפת. קבוצה בראשות מג'יק ג'ונסון מביעה עניין ברכישת לוס אנג'לס דודג'רס. מג'יק מכר לאחרונה את חלקו בלייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully