וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי רואש: "נסתכל למכבי חיפה בגובה העיניים"

רוחות חדשות בהפועל חיפה אחרי הניצחון על מכבי ת"א. רואש: "ניתן פייט בדרבי. טל בנין רוצה להוכיח לא פחות מאיתנו"

אחרי שבועות ארוכים של תוצאות לא טובות ומצב רוח בהתאם, בהפועל חיפה שבו לחייך בזכות הניצחון 0:2 על מכבי תל אביב אתמול (ראשון) בקרית אליעזר (צפו בתקציר). לאחר המשחק החמיאו השחקנים למאמן החדש טל בנין ואמרו בחיפה שכבר רואים טביעת אצבע משמעותית שלו בקבוצה, אך עם זאת בקבוצה יודעים שכעת נדרשת ירידה מהירה לקרקע לקראת הדרבי ביום שבת הקרוב.

"המשחק היה עם הרבה לב גדול של כולם והמון מוטיבציה", סיכם אושרי רואש את התחושות לאחר הניצחון, "כל הקלישאות נכונות. השחקנים הבינו שאחרי שהמאמן מתפטר הבאים בתור זה אנחנו. דיברנו על זה רוב השבוע ואני שמח שהצלחנו ליישם את זה במגרש. ידוע שמאמן חדש זה דבר שמוסיף ומכניס רוח חדשה והרבה מוטיבציה, אבל מבחן התוצאה יהיה בסוף העונה כי איבדנו הרבה נקודות ואנחנו בפער אדיר. אין לנו יותר מדי זמן לחגוג".

רואש הוסיף: "שינוי זה בהחלט לטובה - מאמן חדש, במיוחד אחד כמו טל בנין שגדל פה, מזוהה עם המועדון, רוצה להוכיח לא פחות מאתנו ואולי הכי חשוב - שמחובר לקהל. אני באמת שמח שניצחנו את המשחק, אבל הדרך כל כך ארוכה עד לסיום העונה, כך שיש לנו עוד הרבה עבודה. גם בשבוע הבא יש לנו משחק סופר קשה, אבל נבוא ונסתכל למכבי חיפה בגובה העיניים ולתת פייט אמיתי על הנקודות".


טל בנין בראיון מיוחד: "באיטליה קיבלתי את הבסיס"
הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully