וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אי אפשר לחיות כל משחק על ההתקפה"

4.12.2011 / 12:12

בנתניה מתאוששים מההפסד לרמה"ש ומדברים על הבעיות בהגנה. דג'אני: "אם היינו מנצלים מצבים הכל היה נראה אחרת"

במכבי נתניה מנסים להתאושש מההפסד הביתי אתמול (שבת) לרמת השרון. השחקנים דיברו בסיום בחדר ההלבשה על כך שמצד אחד הקבוצה לא ניצלה את המצבים שלה, אך מנגד חזרו על כך שנתניה היא הקבוצה היחידה שספגה בכל משחקיה העונה ושישנם משחקים שללא שער נקי לא ניתן לנצח.

אחד מהשחקנים אמר: "דיברנו כל השבוע על זה שרמת השרון לא סופגת הרבה ושכדי לנצח הגיע הזמן שנשמור על שער נקי, אבל עוד פעם הפקרנו את ההגנה והיו טעויות שלא מתאימות לנו. רמת השרון קבוצה יעילה שמנצלת כמעט כל טעות. הגענו לפי שלושה מצבים אבל הם היו יותר יעילים".

קובי דג'אני אמר בסיום המשחק: "שיחקנו טוב אבל לא הצלחנו לפרוץ את המערך שלהם למרות שידענו שככה הם משחקים. אם היינו מנצלים את המצבים שהגענו אליהם בהתחלה הכל היה נראה אחרת. אני שומע כמעט בכל משחק שמבקשים מהשחקן שליד החלוץ של היריבה לרדת איתי למטה ולהיצמד אליי. אנחנו עובדים על זה באימונים שגם כאשר שומרים עליי אז שחקנים אחרים מתפנים".

ראובן עטר מעוניין להתחזק בלפחות שחקן התקפה אחד לקראת חודש ינואר, אך ייתכן שבעקבות היכולת ההגנתית החלשה של הקבוצה המאמן ישקול לצרף גם שחקן הגנה. במידה שזה יקרה, זה יהיה על חשבון מריאנו קפוראלה, שגבוהים הסיכויים שיעזוב את המועדון בינואר.

צפו במכבי נתניה מפסידה בבית לרמת השרון
מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully