וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: צרפתי ולוזון השתוללו אחרי ההפסד

3.12.2011 / 21:54

הקשרים זעמו על חבריהם בחדר ההלבשה אחרי סכנין: "קחו אחריות במקום להאשים". דורה: "המחליפים ניצחו את המשחק"

אכזבה גדולה נרשמה הערב (שבת) בקרב שחקני הפועל פתח תקוה לאחר ההפסד 2:1 לבני סכנין. "עד היום לא ניצחנו את בני סכנין, וכנראה שייקח זמן עד הפעם הבאה שננצח אותם בבית", אמרו בקבוצה בסיום. "אמרנו לא פעם שההחמצות האלה יסבכו אותנו וזה בדיוק מה שקרה היום. באר שבע ברחה לנו וההפרש מהקו האדום הפך להיות שמונה נקודות. לא יהיה פשוט לנצח ברמת השרון שנמצאת במומנטום מצוין".

סוער לא פחות היה בחדר ההלבשה. גיא צרפתי ויניב לוזון השתוללו בסיום. השניים פנו לשחקנים בחדר ההלבשה ואמרו: "לא יכול להיות שקבוצה עם חלוץ אחד תיתן לנו גול בראש. שכל אחד כאן ייקח אחריות על עצמו במקום להאשים אחד את השני". גילי לנדאו אמר לשחקנים: "שאף אחד לא ידבר על ההגנה, היינו צריכים לתת גולים".

בקבוצה ממשיכים לנסות ולהתחזק. אחרי החתמת דומיניק וואסי, בקבוצה מקווים להחתים גם את החלוץ הגיאורגי וחטאנג קברצקאליה, שאמור להגיע במהלך החודש להתרשמות. "אם הוא יגיע ויהיה בריא, נעשה הכל כדי להחתים אותו", אמרו הערב במועדון.

לנדאו הוסיף בסיום: "המחצית הראשונה הייתה הטובה ביותר שלנו העונה, אבל לא ניצלנו מצבים. סכנין הבקיעה שני שערים משני מצבים, אנחנו הגענו לששה ובקענו רק אחד. זאת הייתה הבעיה שלנו מתחילת העונה. 2:6 לטובתנו לא היה מפתיע אף אחד. התכוננו למתפרצות שלהם אבל היו דקות של חוסר ריכוז. אנחנו לא מרימים ידיים".

המאמן המנצח שלומי דורה סיכם: "לפעמים חילופים מצליחים ולפעמים לא, היום זה הצליח בגדול והמחליפים הפכו את המשחק. לפני שלושה שבועות היינו אחרי שני הפסדים ברציפות, אבל המצב השתנה. הוכחנו שאנחנו מסוגלים לנצח גם בחוץ ואם נדע לצבור נקודות בקצב טוב יותר גם בבית אולי נסיים בין שמונה הראשונות".

הפועל פתח תקוה הפסידה 2:1 לסכנין

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully