וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מריו פצ'אלקה יחמיץ את מכבי חיפה

הבלם הסלובקי סובל מבקע דיסק בגב ועלול להיעדר גם מהמפגש עם קרית שמונה. אדל: "לא מתייחס למה שאומרים עלי"

בהפועל תל אביב ממשיכים להתכונן למה שהוגדר בשנים האחרונות כמשחק העונה. אך הערב (שבת) נודע כי ייאלצו להסתדר מול מכבי חיפה ביום שני ללא הבלם מריו פצ'אלקה. הסלובקי עבר בדיקה שהראתה שהוא סובל מבקע דיסק בגב ועלול להיעדר גם ממשחק החוץ מול עירוני קרית שמונה בעוד שבוע. מי שצפוי להחליף אותו במרכז ההגנה הוא ביוואן פרנסמן.

האדומים יארחו ביום שני את מכבי חיפה למשחק שממנו הם יכולים להרחיק מעצמם את הירוקים לפער של שמונה נקודות אם ינצחו, מה שמגביר כמובן את השאיפות שלהם לקראת ההתמודדות. הקבוצה ערכה מוקדם יותר אימון נוסף, כשלראשונה תירגל דרור קשטן את ההרכב שאמור לעלות למשחק.

בעקבות חסרונו של פצ'אלקה, יערוך קשטן שני שינויים לעומת ההרכב שפתח בדרבי. עמרי קנדה יהיה זה שיפתח במקום גל שיש ויעלה כמגן ימני, ונאעל חוטבא יוסט לצד שמאל של ההגנה. ביוואן פרנסמן ימשיך כבלם לצידו של וואליד באדיר, כפי שהיה ברוב המשחק ביום רביעי ברומניה נגד ראפיד בוקרשט, כשהסלובקי ירד מהמגרש עקב כאבים בגבו. שי אבוטבול וסלים טועמה יירדו לספסל, כשרועי גורדנה ואלרואי כהן יעלו במקומם. אגב, גם הניגרי נוסא איגייבור שב היום להתאמן והוא צפוי לפתוח.

שוער הקבוצה אפולה אדל התייחס לניצחון על ראפיד בוקרשט ביום רביעי, ואמר: "יש הרגשת החמצה מזה שאיבדנו נקודות בבית, אבל ההרגשה טובה מכיוון שניצחנו באירופה. לפני המשחק המאמן דיבר איתנו וביקש להראות לכולם שההפסדים האלה לא היו מחויבי המציאות. הפסדנו במשחקים האלה בדברים הקטנים ורצינו להראות לכולם שאנחנו יכולים לעשות משהו טוב באירופה ולא לסיים במקום האחרון בבית".

אדל גם התייחס לביקורות ששמע מאז שהצטרף ולבש אדום: "אני לא מתייחס למה שאומרים עלי וזה לא משנה לי מה אומרים עלי עכשיו ומה יאמרו עלי מחר. הדבר שחשוב לי זה שכולם מאושרים ושהפועל תזכה במשהו בסוף השנה. הכי חשוב זה לזכות באליפות. לשחק טוב עכשיו ולהפסיד את האליפות זה חסר משמעות בשבילי. כל העבודה שאנחנו משקיעים עכשיו נעשית כדי לקצור את הפירות בסוף העונה".

עדכון ראשון: 13:59

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully