וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו ייעדר כחודש מהמגרשים

3.12.2011 / 0:47

קשר סטנדרד ליאז' נפצע בקרסולו במהלך האימון: "בטוח שאחזור לפני כן". 90 דקות לדקל קינן בבכורה בפאלאס

קשר סטנדרד ליאז' מאור בוזגלו צפוי להיעדר כחודש מהמגרשים בגלל פציעה בקרסול. בוזגלו נפצע במהלך אימון הקבוצה לאחר תיקול עם השוער וצילום שעבר גילה שלא מדובר בשבר. "לצערי הרופאים אומרים שאהיה חודש בחוץ, אבל אני בטוח שאחזור לפני כן. עברתי פציעה קשה מאוד בעבר ואני חדור מוטיבציה כדי לחזור חזק יותר", צייץ בוזגלו בחשבון הטוויטר שלו ואף הוסיף תמונה של הקרסול הפגוע.

בוזגלו נכנס ביום חמישי כמחליף בתוספת הזמן והיה שותף לניצחון קבוצתו 0:2 על האנובר שהבטיח לבלגים עלייה לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. הקשר בן ה-23 רשם עד כה העונה 10 הופעות במדי סטנדרד בכל המסגרות בהן סיפק בישול אחד. אחרי 15 מחזורי ליגה מדורגת סטנדרד, סגנית אלופת בלגיה, במקום הרביעי עם 28 נקודות.

* דקל קינן רשם הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה קריסטל פאלאס כששיחק 90 דקות ב-1:1 הביתי עם דרבי קאונטי. הבלם, שקיבל את החולצה מספר 37, פתח בהרכב במשחק בו פאלאס הובילה משערו של כריס מרטין (15), אך ספגה שוויון משער עצמי של פטריק מקארתי (74). עבור קינן, המושאל מקרדיף עד ה-2 בינואר, הייתה זו הפעם הראשונה העונה בה הוא פותח בהרכב במשחק במסגרת הצ'מפיונשיפ.

עוד בבלגיה: דור מלול ניצח את אליניב ברדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully